جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3
(1)

تا به حال در کنار کسی بوده اید که با خود فکر کنید: “فکر نکنم از من خوشش بیاید”؟ شاید لبخند بزند و روی خوشی داشته باشد اما ته دل تان می‌دانید چیزی درست نیست. شما در این مورد تنها نیستید، اما یک ابزار مخفی وجود دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم و مطمئن شویم که فلانی دوست‌مان ندارد:زبان بدن. در این نوشتار … زبان بدن را در اختیار شما می‌گذاریم که اگر کسی دوست‌تان ندارد احتمالا اینها را در رفتار او خواهید دید. با خبرنامه همراه باشید!

نشانه های زبان بدن که فلانی دوست تان ندارد

خوب به رفتار فرد مقابل تان دقت کنید. چند مورد از این رفتارها را در او می‌بینید؟ اینها نشان می دهند که این آدم از شما خوشش نمی آید:

از تماس چشمی اجتناب می‌کند

همه ما می‌دانیم که تماس چشمی در تعامل اهمیت زیادی دارد و در واقع یکی از راه‌های ارتباط ما با مردم است. وقتی کسی شما را دوست دارد، اغلب نگاه شما را کمی بیشتر نگه می‌دارد. اما اگر از شما خوشش نیاید، چشم‌های او ممکن است مدام از شما فرار کند. اما خیلی سریع هم نتیجه گیری نکنید. به خاطر داشته باشید که برخی افراد به طور طبیعی خجالتی یا مضطرب هستند، و همین می‌تواند علت عدم ارتباط چشمی آنها باشد.  

بدن شان رو به شما نیست

جهت گیری بدن می‌تواند چیزهای زیادی در مورد احساس آدمها نسبت به شما بگوید. اگر شخصی شما را دوست داشته باشد، به طور طبیعی بدن خود را در طول مکالمه به سمت شما خواهد چرخاند. این یک راه ناخودآگاه برای نشان دادن علاقه و مشارکت است. از طرف دیگر، اگر شخصی به طور مداوم بدنش را به جهت دیگری نگه دارد، احتمالا از شما خوشش نمی آید.

هنگام صحبت با شما دست به سینه می‌شود

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه افراد هنگام ناراحتی یا حالت تدافعی دست‌ به سینه می‌شوند؟ این یک سیگنال کلاسیک زبان بدن است مبنی بر اینکه فلانی دوست تان ندارد یا از شما بدش می‌آید.

وقتی پیش شما هستند به ندرت لبخند می‌زنند

لبخند معمولا نشانه خوبی است و نشان دهنده شادی، راحتی و دوست داشتن است. اما همه لبخندها یکسان ایجاد نمی شوند. لبخند واقعی  نه تنها دهان بلکه چشم‌ها را نیز درگیر می‌کند. وقتی کسی واقعاً از دیدن شما خوشحال شود متوجه چروک‌های ریز اطراف چشم او خواهید شد. جالب اینجاست که مطالعه‌ای توسط دانشگاه لالاگونا نشان می‌دهد که مغز ما واقعاً می‌تواند بین لبخندهای واقعی و ساختگی تمایز قائل شود.

بنابراین اگر متوجه می‌شوید که لبخند کسی کاملاً به چشمانش نمی‌رسد، می‌تواند نشانه‌ای باشد که از دیدن شما آنقدر که ممکن است وانمود کند خوشحال نیست.

اغلب حرف شما را قطع می‌کند

همه ما می‌دانیم که مکالمه خوب شامل صحبت کردن و گوش دادن به نوبت است. اما اگر کسی مدام حرف شما را قطع کند چه؟ ممکن است نشانه این باشد که برای آنچه شما می‌گویید ارزش قائل نیست یا در واقع اصلا از شما خوشش نمی آید. البته، برخی از افراد ممکن است حتی متوجه نباشند که این کار را انجام می‌دهند. اما اگر متوجه شدید که این اتفاق به طور منظم همراه با سایر علائم موجود در این فهرست رخ می‌دهد، می‌تواند نشان دهد که این فرد برای شما اهمیت زیادی قائل نیست.

نسبت به جوک‌ها یا داستان‌های شما واکنشی نشان نمی‌دهد

وقتی جوک می‌گویید یا داستان جالبی تعریف می‌کنید اما واکنشی نمی‌بینید چه احساسی پیدا می‌کنید؟ بله مثل این است که روی صحنه ایستاده‌اید و نورافکن روشن است، اما تماشاگران در سکوت کامل هستند. اگر کسی به ندرت به شوخی‌های شما می‌خندد یا به سختی به داستان‌های شما واکنش نشان می‌دهد، علاقه ای به صحبت‌های شما ندارد یا برای ایجاد رابطه با شما سرمایه گذاری نمی کند.

از صحبت درمورد موضوعات شخصی اجتناب می‌کند

ما آدم‌ها وقتی از کسی خوشمان می‌آید، می‌خواهیم بیشتر موضوعات شخصی خودمان را با او به اشتراک بگذاریم و درباره او نیز بدانیم. این یک بخش عادی از ارتباط بین آدمهاست. اگر شخصی به طور مداوم از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یا نشان دادن علاقه به زندگی شما اجتناب می‌کند، می‌تواند نشانه ای باشد که او علاقه ای به ایجاد ارتباط عمیق تر با شما ندارد.

به ندرت شروع به گفتگو می‌کند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: اگر کسی دائما منتظر شماست تا مکالمه را شروع کنید، ممکن است به این معنی باشد که او آنقدرها به شما علاقه ندارد. وقتی کسی شما را دوست دارد، اغلب تماس می‌گیرد و می‌پرسد که روزتان چگونه بوده یا چیزی را به اشتراک می‌گذارد که شما را به یاد او انداخته است. اما اگر توپ همیشه در زمین شما باشد، به این معناست که این آدم از شما خوشش نمی‌آید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان