جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
51 بازدید

چه کسی از این فروشگاه دزدی کرده است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
چه کسی از این فروشگاه دزدی کرده است؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(18)

سعی کنید کسی که ملون دزدیده را پیدا کنید. در این فروشگاه چهارنفر در صف تسویه حساب ایستاده‌اند. اولی یک زن با پیراهن و دامن گلبهی و سرمه‌ای است که یک کیف قهوه‌ای دارد. این زن چاق به نظر می‌رسد هرچند صورتش لاغر است اما یک بازو، شکم و پاهایش تپل هستند. اما چرا دستی که با آن کیفش را گرفته لاغر است؟ خوب نفر بعدی یک زن باردار است که دست به کمر ایستاده تا نوبتش بشود. بعدی یک پسر کوچک است که با عروسکش مشغول است. نفر آخر هم یک ورزشکار است، پسری که فرم ورزش به تن دارد. حالا از بین این چهار نفر چه کسی ملون دزدیده است؟

معمای تصویری

دزد ملون کیست

معماها غذای مغز هستند. در واقع شما با حل یک معما ذهن و مغز‌تان را وادار به تجزیه و تحلیل می‌کنید و باعث تقویت عملکرد مغز می‌شوید. شاید به نظر شما اینطور نباشد، اما حل معماهای فکری درست مانند غذایی است که شما برای عملکرد بدن و تولید انرژی مصرف می‌کنید. بازی های فکری به تقویت ضریب هوشی و تیزهوشی‌تان کمک می‌کنند و باعث می‌شوند در مسائل مربوط به زندگی‌تان نیز خوب عمل کنید. هرچقدر سرعت پرداز مغز شما بالا باشد، به همان اندازه برای حل چالش ها می‌توانید سریع تر تصمیم گیری کنید و یک راه حل پیدا کنید. حالا برگردیم به معمای تصویری امروز! به شما توضیح دادیم که یک ملون از فروشگاه دزدیده شده است و یکی از این چهار نفر دزد است. به نظر شما می‌توانید او را شناسایی کنید؟

کار سختی نیست زیرا شواهد رو به روی چشمان شما قرار دارد. آیا پسری که ظاهرا توپ برایش سنگینی می‌کند دزد است یا کودکی که با تعجب به عروسکش نگاه می‌کند؟ یا یکی از آن دو زن دزد هستند؟ شما چه نظری دارید؟

.

.

کمی عجله کنید!

سعی کنید بیشتر دقت کنید و به سرتاپای افراد درون تصویر توجه کنید. زن اول چرا دستش را روی شکم قلاب کرده است؟ آیا می ترسد چیزی از زیر پیراهنش بیفتد؟ خوب حالا با توجه به راهنمایی و توضیح جزئیات تصویر، این شما هستید که باید جواب نهایی را به دست بیاورید. دزد ملون کیست؟

.

.

آیا می‌توانید دزد را شناسایی کنید؟

دزد ملون کیست

.

.

اگر هنوز موفق به یافتن دزد نشده‌اید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست هوش

جواب تست هوش

اگر به تمام جزئیات درون تصویر دقت می‌کردید، متوجه می‌شدید که زن در ردیف اول مشکوک است، یک آستین و روی شکم او برجسته است و اصلا به این که چاق باشد ربطی ندارد. او حتی هر دو دستش را زیر آن قلاب کرده تا مبادا ملون بی‌افتد. پس او دزد است.

خوب نظرتان در مورد این معمای تصویری چیست؟ آیا حل کردن آن لذت بخش بود؟ لطفا نظرات و پیشنهادات‌تان را با ما از طریق اینستاگرام و فیسبوک خبرنامه به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه به حل انواع معماها، تست های هوش و بازی های فکری بپردازید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. لوسی_چان نیم‌رخ
    لوسی_چان

    من چرا جوابو پیدا نمی کنم…؟؟؟ ♡

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان