جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

بگو خطای تصویر چیه و جزء ۵ درصدی باش که موفق شدن این تست هوش رو حل کنن!

بگو خطای تصویر چیه و جزء ۵ درصدی باش که موفق شدن این تست هوش رو حل کنن!
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

آیا برای تشخیص خطا در هر جا و هر تصویری چشم عقابی دارید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است که ما هم یک چالش برای شما داریم! تصویری که در این تست می‌بینید یک خطا دارد. آیا می توانید آن را پیدا کنید؟ برای آزمایش سطح دقت و قدرت بینایی‌تان آماده شده و به دنیای تست های هوش تصویری وارد شوید. بیایید ببینیم که آیا می‌توانید خطای این تصویر را پیدا کنید. برای چالش آماده اید؟

چه کسی است که تعطیلات را دوست نداشته باشد یا نخواهد به مکانی آرام برای استراحت و گذراندن اوقات خوش سفر کند؟ چالش زیر شما را به قلب جنگل می برد. هدف از این کار تحریک مغز برای یافتن جزئیات پنهان است. شرلوک هلمز درون‌تان با این تست بیدار خواهد شد!

علاوه بر دقت، قدرت چشم‌های‌تان نیز آزموده خواهد شد. حسابی دقت کنید و ببینید که آیا جزء ۵ درصدی که تست را حل می‌کنند خواهید بود یا نه!

شرح تست خطای تصویر

این نقاشی منظره ای آرام را به تصویر می کشد که در آن یک پل، یک رودخانه، یک مسیر وجود دارد که همه توسط یک جنگل احاطه شده اند. در نگاه اول این صحنه طبیعی به نظر می رسد. با این حال، یک خطا دارد که  ماموریت شما کشف آن است!
صبور باشید و تا حد امکان تمرکز کنید، زیرا این چالش چندان هم ساده نیست. تعداد کمی از مردم موفق به یافتن پاسخ شده اند.

فایده چنین تست‌هایی چیست؟

با تحریک روزانه مغز و چشم، از مزایای ذهنی و شناختی زیادی بهره مند خواهید شد. این تمرین سطح دقت شما را افزایش می دهد، تمرکزتان را تقویت می کند و حافظه بصری شما را بهبود می بخشد. هوشیاری و ادراک شما نیز بهبود خواهد یافت.

علاوه بر این، تحریک ذهن توسط معما و تست هوش، مهارت‌های حل مسئله و تصمیم گیری شما را بهبود می بخشد و خبر خوب اینکه تقویت ارتباط بین نورون ها از زوال شناختی مرتبط با افزایش سن جلوگیری می کند.

پاسخ تست

در واقع اگر تصویر را به دقت بررسی کنید، می بینید که رودخانه ادامه ندارد! به تصویر زیر نگاه کنید تا ناهنجاری را به وضوح ببینید:

اگر این خطا در نگاه اول به چشم‌تان خورد که به شما تبریک می‌گوییم! شما واقعا لیاقت این را دارید که شرلوک هلمز بعدی باشید. دقت و قدرت مشاهده شما بی نظیر است. اما اگر جواب را پیدا نکردید هم جای نگرانی نیست، بدانید که تمرین شما را تغییر می‌دهد. مشکلی نیست، فقط باید کمی بیشتر از حد معمول تمرین کنید. در سایت ما طیف وسیعی از تست‌های تصویری، توهم نوری، تست هوش ریاضی و تست‌های IQ را برای بهبود توانایی مغزتان تولید شده است. کافیست به بخش تفریح و سرگرمی سری بزنید و لذت ببرید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان