جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.2
(325)

همانطور که می دانید آشپزخونه هر ساعت نیاز به تمیز کردن دارد زیرا آشپزخانه هنگام پخت و پز و بعد از غذا خوردن نیاز به تمیز کاری دارد، به خصوص اجاق گاز بعد از آشپزی نیاز به تمیز کردن دارد. در واقع اکثر وسایل آشپزخانه همیشه نیاز به تمیز کردن دارند که اجاق گاز از آن وسایلی است که باید بعد از هر بار استفاده، آن را تمیز کنید وگرنه تجمع جرم و لک پاک کردن آن را سخت می کند. به همین دلیل ما فکر کردیم بهتر است به شما روش تمیز کردن گاز استیل را آموزش بدهیم تا بتوانید به راحتی اجاق گازتان را تمیز کنید. در این مقاله بهترین و ساده ترین روش تمیز کردن گاز آموزش داده شده است. با خبرنامه همراه باشید.

قبل از تمیز کردن گاز استیل اول راهنمای نگهداری گاز را بخوانید

قبل از تمیز کردن گاز استیل اول راهنمای نگهداری گاز را بخوانید

قبل از تمیز کردن گاز استیل، حتما حتما راهنمای نگهداری اجاق گاز را مطالعه کنید. دفترچه راهنما به شما راهکارهای تمیز کردن اجاق را آموزش می دهند و حتی می تواند در انتخاب مواد شوینده نیز به شما کمک کند. بنابراین حتما بعد از خرید اجاق گاز دفترچه آن را مطالعه کنید یا دور نیندازید و سر فرصت نکات ذکر شده در آن را بخوانید.

محلول مایع ظرفشویی و آب گرم

اگر از آن گروه خانم های خانه دار هستید که بعد از هر بار آشپزی و شستن ظرف‌ها گاز را تمیز می کنید، تمیز کردن گازتان هنگام خانه تکانی عید، آسان تر است. با این حال برای این که گاز استیل را بر بیاندازید، اجزای جدا شونده مثل میله های چدنی، سرشعله ها را از روی گاز بردارید، یک محلول آب گرم و مایع ظرفشویی آماده کنید و با اسکاچ نرم روی سطح گاز بکشید تا تمام لکه ها از بین بروند. در آخر هم با یک دستمال تمیز سطح گاز خشک کنید.

سپس میله ها و سر شعله ها را نیز با اسکاچ و مایع ظرفشویی بشویید و بعد از خشک کردن، آن‌ها را سرجایشان قرار دهید.

برای برق انداختن گاز استیل جلادهنده استفاده کنید

برای برق انداختن گاز استیل جلادهنده استفاده کنید

برای درخشندگی و براق شدن گاز استیل پس از تمیزی و خشک کردن آن، حتما از جلادهنده استفاده کنید. شما نه تنها می توانید از جلادهنده های مخصوص گازهای استیل استفاده کنید، بلکه می توانید از روغن لیمو یا اسپری های سیلیکونی هم استفادده کنید. یک دستمال نرم و بدون پرز انتخاب کنید، بعد دستمال را درون مایع جلادهنده آغشته کنید و روی سطح گاز بکشید. حالا یک دستمال دیگر بردارید و سطح گاز را کامل خشک کنید.

با این حال فراموش نکنید که برخی لکه برهای مخصوص گازهای استیل دومنظوره هستند و نه تنها جلادهنده هستند بلکه گاز را نیز تمیز می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 325

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان