جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(3)

نام: شایگان

نام خانوادگی: بنی سعید

تاریخ تولد: متولد دهه 60

محل تولد: اهواز

تحصیلات: تحصیلات مربیگری و روانشناسی

وضعیت تاهل: اطلاعاتی در دست نیست

زمینه فعالیت: فوتبال (مربی لیگ انگلیس)

محل سکونت: لندن

اینستاگرام شایگان بنی سعید

شایگان بنی سعید مربی ایرانی فوتبال در لیگ انگلیس در ‎دهه 60 در اهواز به دنیا آمده است. او از 16 سالگی به انگلیس مهاجرت کرده و حالا به عنوان مربی ایرانی آکادمی آرسنال در لیگ برتر انگلیس حضور دارد. در ادامه شما می توانید بیوگرافی شایگان بنی سعید و سوابق او را مطالعه کنید.

بیوگرافی شایگان بنی سعید

بیوگرافی شایگان بنی سعید

شایگان بنی سعید مربی فوتبال آکادمی آرسنال ‎در دهه 60 به دنیا آمده است. بنی سعید در 15 سالگی زمانی که دچار مصدومیت کشاله ران شد، چندین ماه از ورزش فوتبال دور بود تا این که بعد از آن به مربیگری علاقمند شد. سپس شروع به کمک به مربیانش کردم و این فرصتی بود تا بیشتر با مربیگری آشنا شود. آن وقت بود که فکر کرد دوست دارد مربی فوتبال باشد تا بازیکن فوتبال. آقای بنی سعید از 16 سالگی به انگلیس مهاجرت کرده و حالا به عنوان مربی ایرانی آکادمی آرسنال در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کند. اما پیش از این در 22 سالگی به عنوان مربی توسعه جوانان در بنیاد فولام شروع به کار کرد. سپس به طور داوطلبانه در برنامه استقبال از فوتبال در میدلزبورو شروع و سپس به عنوان مربی این بنیاد نیز فعالیت کرد.

ازدواج و همسر شایگان بنی سعید

ازدواج و همسر شایگان بنی سعید

در مورد ازدواج و همسر مربی فوتبال آرسنال اطلاعاتی در دست نیست.

شایگان بنی سعید اهل کجاست

شایگان بنی سعید اهل کجاست

شایگان بنی سعید یک فوتبالیست حرفه ای است که در ایران به دنیا آمده و در 16 سالگی ایران و خانواده اش را ترک کرد تا لندن به آنچه علاقه دارد بپردازد.

سوابق ورزشی شایگان بنی سعید

سوابق ورزشی شایگان بنی سعید

شایگان بنی سعید، وقتی ایرانی زندگی می کرد بازی فوتبال را شروع کرد. او در حال حاضر مربی ایرانی باشگاه لیگ‌برتر انگلیس است.

آقای بنی سعید پس از مهاجرت به انگلستان تحصیلات مربیگری را از 18 سالگی شروع کرد و از اوایل سال 1398 به باشگاه میدلزبرو انگلیس پیوست. او مدتی مربی رده‌های پایه باشگاه میدلزبرو انگلیس بود و اکنون مربی آکادمی آرسنال است. همچنین این مربی سرشناخته ایرانی که مربی تیم رده پایه آرسنا است، سابقه کار در دو باشگاه میدلزبورو و فولام را نیز دارد و در این سه باشگاه به علاوه بر مربیگیری در بخش پایه و فاندیشن “آنالیز عملکرد ورزشی و استعدادیابی” انجام داده و در همین زمینه نیز تحصیل کرده است.

او در یکی از مصاحبه هایش درباره فعالیت هایش گفته است: “از اهمیت و نقش بزرگ روانشناسی و جامعه شناسی در فوتبال غافل هستیم. بزرگترین تیم‌های ایران در کادر خود روانشناس ورزشی ندارند که این یک فاجعه است و نشان می‌دهد چقدر از فوتبال روز دنیا فاصله داریم. من بعنوان یک مربی باید یک روانشناس هم باشم و روزانه خود را در معرض یادگیری و نوآگاهی در این مورد قرار دهم. علاوه بر آن باید تا حدودی جامعه‌شناس هم باشم زیرا به طور مستقیم مدیریت یک جامعه 30 نفره را بر عهده دارم و به طور غیرمستقیم با جوامع بزرگ‌تری هم در تعامل هستم که تأثیر بسزایی در عملکرد من دارند. باید با شناخت و آگاهی مناسب بتوانم با مسائل برخورد و آن‌ها را ریشه‌یابی کنم، همچنین با هنجارسازی یا هنجارشکنی اصولی مشکلات را برطرف کنم.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان