جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

نام: محمدرشید

نام خانوادگی: مظاهری

تاریخ تولد: 28 اردیبهشت 1368

محل تولد: گچساران

وضعیت تاهل: متاهل

زمینه فعالیت: دروازه بان

اینستاگرام محمدرشید مظاهری

مطابق با ویکی پدیا، محمدرشید مظاهری دروازه‌بان سابق استقلال به پرسپولیس پیوست. بر اساس جدیدترین خبر، روز گذشته سه شنبه 23 بهمن 1402 محمدرشید مظاهری دروازه بان تیم نساجی که قبلا دروازه بان استقلال بود، به تیم پرسپولیس پیوست.

آقای مظاهری که سابقه بازی در تیم استقلال را دارد، پس از حضوری ناموفق در این تیم وارد تیم سپاهان و پیکان شد و در ابتدای فصل هم به تیم نساجی پیوست. اما با حضور سرمربی اسپانیایی، در لیست مازاد قرار گرفت و قراردادش را با این تیم فسخر کرد.

با این حال در جدیدترین خبر، آقای مظاهری با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و قرار بود دیروز قرارداد جدیدش را با پرسپولیس امضا کند. پس از این خبر، برادر این بازیکن فوتبال با نشر یک استوری پیوستن او به پرسپولیس را تبریک گفت.

بیوگرافی محمدرشید مظاهری

بیوگرافی محمدرشید مظاهری

محمدرشید مظاهری در 28 اردیبهشت 1368 در گچساران به دنیا آمده است. او در یک خانواده پر جمعیت در شهر گچساران از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بزرگ شده و اکنون یک دروازه بان موفق است که در تیم ملی و ایران حضور داشته است.

خانواده

اعضای فامیل محمدرشید مظاهری 10 نفر است. یعنی او 4 خواهر و 4 برادر دارد که خودش نیز فرزند ششم است. همچنین مادرش خانه دار و پدرش کارمند شرکت نفت گچساران است.

شروع از دفاع تا دروازه بانی (گلری)

او در دوران مدرسه در بازی فوتبال ضعیف بود. به همین دلیل برای تمرین به چمن شرکت نفت رفت و بعد از چندین تست بازیکنی ناموفق در تست گلری نوجوانان نفت و گاز گچساران پذیرفته شد.

تبدیل شدن به یک دروازه بان ماهر

تبدیل شدن به یک دروازه بان ماهر

او با تمرین و سرسختی زیاد در تیم جوانان، امید و بزرگسالان نفت و گاز گچساران گلری کرد. پس از آن نیز برای گذراندن خدمت سربازی به فجر سپاسی شیراز پیوست و همان زمان به تیم ملی امید دعوت شد.

از فجر تا فولاد و ذوب آهن

بعد از مدتی از فجر وارد تیم استقلال اهواز شد و بعد از بازی کوتاه با امضای یک قرارداد به فولاد خوزستان پیوست که از آن به عنوان بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش یاد می کند. سپس به ذوب آهن رفت و با بازی بی‌نظیرش به تیم ملی دعوت شد.

ازدواج، همسر و فرزندان محمدرشید مظاهری

محمدرشید مظاهری مادر و برادر و دو پسرش

محمدرشید مظاهری در 19 سالگی ازدواج کرده است. او اکنون صاحب دو فرزند به نام های امیرعلی و کسراست.

فامیل محمدرشید مظاهری

مشوق آقای مظاهری همسرش بود

مشوق آقای مظاهری همسرش بود

همسر آقای مظاهری مشوق همیشگی او بود، او همیشه مایه دلگرمی آقای مظاهری است و به گفته خودش اگر بد هم باشد، برای خانمش بهترین است.

مخالت پدر و حمایت مادر

آقای مظاهری در حالی وارد ورزش فوتبال شد که پدرش با این موضوع مخالف بود. اما او با پشتکار و حمایت و تشویق مادرش توانست موفق شود. او در مصاحبه ای گفت: “دعای پدرم در عین مخالفت و مادرم دلیلی اصلی موفقیتم بوده است.”

افتخارات و دستاوردها

افتخارات و دستاوردها

دستاوردهای باشگاهی محمدرشید مظاهری عبارتند از:

فولاد

لیگ برتر (۱): ۹۳–۱۳۹۲

ذوب‌آهن

لیگ برتر نایب‌قهرمانی (۱): ۹۷–۱۳۹۶
جام حذفی (۲): ۹۴–۱۳۹۳، ۹۵–۱۳۹۴
سوپر جام (۱): ۱۳۹۵

تراکتور

جام حذفی (۱): ۹۹–۱۳۹۸

استقلال

جام حذفی نایب‌قهرمانی (۱): ۰۰–۱۳۹۹

فردی

بهترین دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶[۲]

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان