جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

در این نوشتار فهرست پر استرس ترین فرودگاه های جهان با استفاده از 5 عامل تعداد کل مسافر، اندازه فرودگاه بر حسب متر مربع، تراکم مسافر در هر متر مربع، میزان تاخیرهای سالانه و مسافت مرکز شهر بر حسب کیلومتر تهیه و رتبه بندی شده است. این فهرست که توسط VisaGuide.World گردآوری شده، یک سیستم رتبه‌بندی جامع بر اساس میزان استرس مسافران هنگام پرواز است.

پر استرس ترین فرودگاه های جهان

این ارزیابی با عواملی که توسط مسافران عنوان شده به دنبال تعیین میزان سطح استرس مسافران در طول سفر هوایی است که شامل تراکم جمعیت، احتمال تاخیر در پرواز و سایر جنبه های مرتبط است.

اگر شما نیز دوست ندارید در طول سفر استرس داشته باشید، سعی کنید راه کج کنید و وارد پر استرس ترین فرودگاه های جهان نشوید.

فرودگاه گاتویک لندن

فرودگاه گاتویک لندن

فرودگاه گاتویک در لندن که به دلیل فضای شلوغ و حجم بالای مسافرانش شهرت دارد، از اصلی ترین فرودگاه های انگلستان به حساب می‌آید. این فرودگاه با وجود داشتن حجم مسافر کمتر از حد متوسط اما با تراکم بالای مسافر، تاخیرهای قابل توجه و فاصله زیادش با مرکز شهر باعث می شود، مسافران نگران از دست دادن پروازشان باشند.

فرودگاه استانبول

فرودگاه استانبول به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان، با جمعیت متراکم، زیرساخت های پیچیده و تأخیرهای گاه به گاه از فرودگاه هایی است که مسافران در آن همیشه استرس دارند. اکثر مسافران مدعی اند که به دلیل ساختار پیچیده و بزرگی فرودگاه، همیشه به مشکل بر می خورند.

فرودگاه مونیخ

فرودگاه مونیخ با تعداد بی شمار مسافرین جزء فرودگاه های شلوغ دنیاست که مسافران آن با تاخیر پروازها مواجه می شوند. این فرودگاه با بیشترین تعداد تاخیر در جایگاه سوم در جهان قرار دارد.

فرودگاه بین المللی دنور

فرودگاه بین المللی دنور

فرودگاه بین المللی دنور با اختلالات گاه به گاه مربوط به آب و هوا، ترمینال ها و باند شلوغ همیشه برای مسافران چالش آفرین بوده است. در واقع زیرساخت این فرودگاه با حجم عظیم مسافران آن هیچ تناسبی ندارد.

فرودگاه هیترو لندن

هیترو در لندن جزء شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان با ترافیک عظیم مسافران و ساختار پیچیده است که باعث نگرانی و استرس فراوان در مسافران می‌شود.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس

فرودگاه بین المللی لس آنجلس از پر استرس ترین فرودگاه های جهان شناخته می‌شود زیرا به عنوان یکی از دروازه‌های اصلی به ایالات متحده نه تنها ترافیک بالایی دارد بلکه با ترمینال های پیچیده و زیاد و همچنین تاخیرهای احتمالی به عاملی استرس زا برای مسافران تبدیل شده است.

فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی-فیومیچینو

فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی-فیومیچینو

فیومیچینو در رم می‌تواند از شلوغ ترین و بی‌نظم ترین فرودگاه های دنیا به حساب بیاید زیرا حجم مسافران و پیچیدگی ساختار مدیریتی پروازهای بین المللی همیشه باعث ایجاد استرس در مسافران می شود.

فرودگاه بین المللی دالاس – فورت ورث

دالاس – فورت ورث یا DFW از فرودگاه های بزرگ و مجهز دنیاست. اندازه، پیچیدگی ساختار مرتبط با پروازهای متصل به هم همیشه باعث باعث دردسرهای زیاد برای مسافران می‌شود.

فرودگاه بین المللی جان اف کندی

فرودگاه بین المللی جان اف کندی

فرودگاه JFK در نیویورک به عنوان یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان، با ترافیک بالای مسافر، ازدحام و تأخیرهای گاه به گاه یکی از پر استرس ترین فرودگاه های جهان برای سفر شناخته می‌شود.

فرودگاه بین المللی اوهار شیکاگو

اوهار در شیکاگو که به دلیل بزرگی و ترافیک هوایی قابل توجه‌اش معروف است، با ساختار پیچیده و تاخیرهای احتمالی می تواند باعث چالش های فراوان برای مسافران شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان