جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
30 بازدید

تو باشی گاوصندوق رو انتخاب میکنی یا کیف پر از پول؟

تو باشی گاوصندوق رو انتخاب میکنی یا کیف پر از پول؟
خواندن 3 دقیقه
4.4
(14)

خانه آتش گرفته و مرد می‌تواند تنها یک چیز را نجات دهد به نظر شما کیف پول را بر می‌دارد یا گاوصندوق اسناد مهمش را؟ کار سختی است کیف پول را بردارد، اسناد مهمش را از دست خواهد داد و اگر گاوصندوق را نجات دهد پول‌هایش خواهد سوخت.

مرد کدام را نجات می دهد؟ پول یا گاوصندوق؟

مرد کدام را نجات می دهد؟ پول یا گاوصندوق؟

وضعیت حساسی است و انتخاب در چنین شرایطی می تواند به شدت سخت باشد. پول و گاوصندوق پر از اسناد هر دو مهم هستند و در حالت عادی باید از هر دو محافظت کرد. ولی وقتی خانه در حال سوختن است مناسب ترین انتخاب می‌تواند کدام باشد؟ برداشتن کیف پول یا گاوصندوق؟ اگر مرد پول را بردارد، دوباره می تواند خانه بخرد و کاری راه بی‌اندازد. اما اگر گاوصندوق را بردارد تا اسنادش را نجات دهد، پول ها سوخته و باید دوباره سخت کار کند تا به این مقدار پول برسد.

به نظر من مرد پول را نجات خواهد داد؟ شما چه فکر می‌کنید!

تست هوش

این تست هوش هم یک بازی فکری است. هر کسی در هر سن و سالی می تواند به حل بازی های فکری و پازل‌ها بپردازد تا با تجزیه و تحلیل سوال قدرت ذهنش را افزایش دهد. از طرفی این سوالات ذهنی بهترین راه برای تقویت حافظه و دوری از آلزایمر است. اگر هر روز یک سوال ذهنی، معما و تست هوش حل کنید، می‌توانید سلامت مغز‌تان را تضمین کنید.

خوب این مرد چه تصمیمی خواهد گرفت؟

.

.

.

پول یا گاوصندوق؟

.

.

جواب تست هوش امروز

خوب به نظر شما مرد کدام را انتخاب خواهد کرد؟ مسلما فکر می کنید گاوصندوق، چون پول دوباره با کار کردن به دست می آید اما اسناد به سختی قابل دستیابی است. اما خوب جواب شما اشتباه است. جواب درست را این زیر بخوانید.

معما

بله مرد باید کیف پول را نجات دهد، زیرا گاوصندوق های جدید ضد حریق ساخته می شوند و در آتش سوزی نمی سوزند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست هوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان