جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
64 بازدید

اگر باهوشی بگو کی رژ لب رو دزدیده؟

اگر باهوشی بگو کی رژ لب رو دزدیده؟
خواندن 4 دقیقه
4.2
(139)

باهوش ها اگر می خواهید ضریب هوش خود را بیازمایید، آزمون شناسایی دزد رژلب را امتحان کنید! در این تست به صورت خلاصه سناریو از این قرار است: از یک نمایشگاه لوازم آرایشی رژلب گران بهایی دزدیده شده است. دزد یکی از افراد حاضر در تصویر است. آیا می توانید با کمک ضریب هوشی بالای خود این معما را حل کنید. به نظر شما کی رژلب را دزیده است؟

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد که انجام معماها و چالش های ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این بازی ها می توانید فردی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری باشید. پس از حل کردن تست های بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه غافل نشوید.

اکنون آیا آماده اید تا این تست جذاب را انجام دهید؟

آزمون شناسایی دزد رژلب

رژلب گران قیمتی از یک نمایشگاه دزیده است. خانم پلیس شوکه و ناامید شده، او نمی تواند دزد را شناسایی کند. آیا می توانید به او کمک کنید تا دزد را شناسایی کند. در تصویر دو مظنون وجود دارد: یک مرد و یک زن با بچه اش. مرد خیلی مشکوک به نظر می رسد و زن سعی می کند بچه بازیگوش اش را کنترل کند. به هر حال، یکی از این دو رژلب را دزدیده. اما کدام یک؟ این سوالی است که شما باید به آن پاسخ دهید. چه کسی رژلب را دزیده است؟

برای اینکه آزمون شناسایی دزد رژلب چالش برانگیزتر شود، ما محدودیت زمانی وضع می کنیم. چالش این است: شما باید دزد را در عرض 7 ثانیه شناسایی کنید!

رژلب را کی دزدیده است؟

شروع کنید، شانس خوب!

برای شما: اگر بتوانید 3 تفاوت بین این دو تصویر را در 13 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

.

ما مطمئنیم که باهوش ها می توانند این معما را در عرض چند ثانیه حل کنند!

.

برای شما: چند قلب درون این تصویر وجود دارد؟

پاسخ خیلی ساده است، تنها به دنبال سرنخ ها باشید و مانند یک کارآگاه فکر کنید.

.

برای شما: تست: چند چهره در این تصویر دیدید؟ اکثر مردم نمی‌توانند بیشتر از 4 مورد را پیدا کنند!

عجله کنید؛ زمان زیادی باقی نمانده است.

.

برای شما: تست بینایی: 4 چهره پنهان در این تصویر را پیدا کنید!

و 7 ثانیه شما به پایان رسید. خوب، حالا بگویید کی رژلب را دزدیده؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد رژلب

رژلب را مرد ندزدیده است. بله، با اینکه او خیلی مشکوک به نظر می رسد، اما او دزد نیست. اگر دقت کنید دزد مادر بچه است. او موهایش را با رژلب بسته است. همچنین به خرس بچه نگاه کنید، او با رژلب دهانی برای عروسکش کشیده است. بعد مادرش رژلب را از گرفته و به همین خاطر است که سعی می کند او را آرام کند.

جواب آزمون شناسایی دزد رژلب

معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به بزرگ فکر کردن عادت می دهند و در نتیجه باعث می شوند تا فراتر از چهارچوب معمول فکری خود فکر کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد رژلب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برای شما: تو باشی گاوصندوق رو انتخاب میکنی یا کیف پر از پول؟

فواید تست هوش

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن شما شود انجام شود، تست هوش یا بازی فکری می گویند. این بازی ها را می توان به صورت گروهی یا فردی انجام داد. بازی های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت، نژاد یا وضعیت جسمانی می توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می شوند.

برای شما: آزمون دقت: آیا می توانید S را در بین 5 ها پیدا کنید؟

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. محققان می گویند معماهای مانند آزمون شناسایی دزد رژلب به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند. زیرا حل کردن تست های هوش باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند.

برای شما: اگر تیزبینی 3 تفاوت این دو تصویر را پیدا کن!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 139

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان