جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

چند تفاوت در این دو تصویر وجود دارد؟

چند تفاوت در این دو تصویر وجود دارد؟
خواندن 3 دقیقه
1.3
(3)

تصاویر جذابی که به ظاهر خیلی شبیه هم هستند، باعث می‌شوند هرگز نتوانید به تفاوت های درون آن پی ببرید. هرچند این بازی ها سرگرم کننده هستند، اما در واقع به تقویت حافظه و بینایی و جزئی نگری‌تان کمک می‌کنند. سعی کنید به طور منظم تمرین کنید، و هر روز به حل این تست ها بپردازید تا خود و قدرت ذهن‌تان را محک بزنید.

آیا می‌توانید تفاوت بین دو تصویر را پیدا کنید؟

چند تفاوت در این دو تصویر وجود دارد؟

این تصاویر از هم فرق دارند اما تفاوت های آن‌ها چیست؟! ؟ تصویر بالا دو تصویر یکسان از ساحل یک دریا است که همه حیوانات برای تفریح به آنجا آمده اند اما تفاوت هایی بین هر دو عکس وجود دارد که شما باید حتما آن ها را پیدا کنید تا برنده این بازی باشید. آیا موفق خواهید شد؟! آیا می توانید همه آن‌ها را در 25 ثانیه پیدا کنید؟

هر دو تصویر را با دقت بررسی کنید تا تفاوت ها را تشخیص دهید. خوب حالا یک زمان سنج آماده کنید و به حل این تست هوش جذاب بپردازید. زمان شما 25 ثانیه است که از حالا شروع شده است!

.

.

.

.

عجله کنید زمان کوتاه است!

چند تفاوت وجود دارد و شما چندتا از آن‌ها را پیدا کرده اید؟

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. حالا وقت آن است تا پاسخ درست را مشاهده کنید.

جواب

برای دیدن تفاوت ها به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

بله در این تصویر 10 تفاوت وجود دارد. اگر همه آن‌ها را پیدا کرده اید به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال آن‌ها می‌گردید بهتر است به تصویر بالا نگاه کنید تا بدانید چه چیزهایی بین دو عکس از هم فرق داشته اند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه این تست های هوش براری محک زدن هوش و قدرت بینایی شما طراحی می‌شوند. ما نیز سعی داریم همیشه در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه بهترین بازی های فکری، پازل ها و تست های هوش را آماده کنیم تا شما علاوه بر تقویت ذهن و مهارت جزئی نگری‌تان لحظاتی را به شادی بگذرانید. اگر دوست دارید در تعطیلات آخر هفته دور هم با دوستانتان بازی کنید اما ایده ای ندارید، بهتر است از خبرنامه کمک بگیرید و با بازی های فکری و توهمات نوری دور هم خوش بگذرانید. حتی می‌توانید گروه دوستانتان را به یک چالش دعوت کنید، چطوری؟ مثلا یک تست هوش را به آن ها بفرستید و از آن ها بخواهید جواب درست را به شما بفرستند، درصورت برنده شدن به آن ها جایزه بدهید! جذاب ترین تست های هوش را می‌توانید در وبسایت و صفحات رسمی اینستاگرام و فیسبوک خبرنامه پیدا کنید. حتما نظرات و پیشنهادات‌تان را نیز با ما شریک کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان