جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

خودروی پیکان در انگلیس به نمایش گذاشته شد

خودروی پیکان در انگلیس به نمایش گذاشته شد
خواندن 2 دقیقه
4.7
(6)

به نمایش گذاشتن یکی از کمیاب‌ترین خودروهای بریتانیا در موزه بعد از یکسال بازسازی

یکی از کمیاب‌ترین خودروهای بریتانیا، که گمان می‌رود تنها خودروی باقی‌مانده در نوع خود باشد، پس از بازسازی، در یک موزه به نمایش گذاشته شد. هیلمن GT 1969 پس از اینکه سال گذشته در حراجی به قیمت 5300 پوند خریداری شد، طی 12 ماه گذشته با عشق بازسازی شده است.

نمایش پیکان در موزه ای در انگلستان

این خودروی کلاسیک، اکنون تا پاییز 2024 در موزه بریتانیا، در گایدون وارکز به نمایش گذاشته شده است و بعد از آن بار دیگر زیر چکش خواهد رفت.

خودروی پیکان در انگلیس به نمایش گذاشته شد

این خودروی قدیمی تنها در اولین سال تولید خود هیلمن GT نام داشت و سپس با هیلمن هانتر GT جایگزین شد. این محصول اسپرت سری Rootes Group Arrow بود که دارای حداکثر سرعت 94 مایل در ساعت، موتور 1725 سی سی و 94 اسب بخار قدرت بود.

Cat Boxall، متصدی موزه موتور بریتانیا، گفت: «ما کاملاً خوشحالیم برای نمایش این موتور نمادین افسانه‌ای: «هیلمن GT مسلماً نادرترین خودروی سازنده Rootes Group است و اعتقاد بر این است که این وسیله نقلیه، تنها نمونه باقی‌مانده است». این موزه، به‌علاوه بازسازی خودرو، در برنامه تلویزیونی Bangers & Cash: Restoring Classics، که در 9 نوامبر نمایش داده می‌شود، نمایش داده می‌شود. اندی جوینسون، تهیه‌کننده اجرایی Bangers & Cash: Restoring Classics، گفت: «نمی‌توانستیم به این موضوع فکر کنیم که چه مکانی بهتر از موزه موتور بریتانیا برای نمایش این خودرو وجود دارد. این یک خودروی نمادین نیست – اما بخشی از تاریخچه اتومبیلرانی ما در یک لحظه خاص در داستان مهم گروه Rootes است. امیدوارم مردم از این کار لذت ببرند.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان