جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

نمایش اجساد 2 فرازمینی مکزیکی در کنگره + فیلم

نمایش اجساد 2 فرازمینی مکزیکی در کنگره + فیلم
خواندن 2 دقیقه
3.6
(5)

اعضای کنگره مکزیک با شگفتی و حیرت شاهد نمایش 2 جسد کوچک فرازمینی‌ها بودند که توسط یوفولوژیست مکزیکی به نمایش گذاشته شده بود.

هایمه ماوسا که خود را یوفولوژیست می‌داند، دو تابوت را به “مکزیکوسیتی” پایتخت مکزیک و اتاق کنگره آورده و ادعا کرد که این دو جسد متعلق به موجودات بیگانه یا همان فرازمینی‌ها است.

همانطور که او صحبت می‌کرد، 2 مرد تابوت‌ها را باز کرده و دو جسد در مقابل چشمان حیرت زده سیاستمداران و قانون گذاران به نمایش گذاشته شد.

اجساد فرازمینی ها در مکزیک

اجساد فرازمینی ها در مکزیک

اجساد فرازمینی‌ها سفید رنگ بودند و شبیه تصاویر کلیشه‌ای بودند که همیشه از بیگانگان یا فرازمینی‌ها دیده‌ایم. آن‌ها دارای سر بزرگ، بدن کوچک، سه انگشت بودند. ماوسا می‌گوید که این دو فرازمینی در سال 2017 در پرو پیدا شده اند و بر اساس تخمین او قدمتش به هزار سال می‌رسد. ماوسا حتی ادعا کرد که یکی از اجساد فرازمینی‌ها باردار بوده است.

او همچنین گفت: “این‌ها مومیایی نیستند بلکه بدن‌های کاملی هستند که هیچ دستکاری روی آن‌ها صورت نگرفته است.” ماوسان که قبل از شروع صحبت‌هایش سوگند خورده بود، گفت که این اجساد متعلق به موجودات بیگانه، غیرانسانی و فرازمینی ها هستند.

در این مدت به جزء ماوسان، برخی دیگر از دانشمندان ادعاهای مشابهی در مورد بقایای موجودات بیگانه و فرازمینی ارائه کرده بودند که به گفته آن‌ها، این اجساد مومیایی‌های پرو باستانی یا مومیایی‌های دستکاری شده نیستند.

در طول جلسه روز سه‌شنبه، خوزه د ژسوس زالسه بنیتز، کارشناس پزشکی قانونی و پزشک نظامی، آن‌ها اجساد بیگانگان را از طریق اسکنر بررسی کردند.

مشاهده بشقاب پرنده توسط خلبان جنگنده سابق نیروی دریایی

این کارشناس ادعا کرد که بیگانگان یا همان فرازمینی‌ها دارای مغزهای بزرگ و چشمان بزرگی بودند – “که برای آن‌ها امکان دید گسترده‌ای فراهم می‌کرده است”. همچنین این فرازمینی‌ها فاقد دندان بودند، بنابراین احتمالا فقط می‌نوشیدند و نمی جویدند.

در این جلسه همچنین رایان گریوز، مدیر اجرایی سازمان آمریکایی‌ها برای امنیت هوافضا نیز حضور داشت. گریوز که یک خلبان جنگنده سابق نیروی دریایی بود، یکی از سه کهنه سرباز آمریکایی است که در ماه ژوئیه در مقابل یک کمیته فرعی کنگره ایالات متحده، از وجود بشقاب پرنده‌ها صحبت کرد.

با این حال هایمه ماوسان، روزنامه نگار مکزیکی، پیشتر در سال 2015 نیز یک بدن مومیایی شده را به عنوان جسد یک فرازمینی معرفی کرده بود که بعد مشخص شد جسد مومیایی شده یک کودک انسان بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان