جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.9
(7)

با شناخت عجیب ترین مخلوقات جهان شاید باور اینکه چنین موجوداتی در این دنیا وجود دارند. آن‌ها نه تنها ظاهری عجیب و غریب دارند بلکه به همان اندازه می‌توانند ترسناک و خطرناک هم باشند. فراموش نکنید که جهان پر از شگفتی است و این موجودات یادآورِ ماهیت ناشناخته و وحشتناکی هستند که درست فراتر از درک ما قرار دارد.

عجیب ترین مخلوقات جهان

بیایید با برخی از عجیب ترین و خطرناک تری حیوانات جهان که لقب عجیب ترین موجودات جهان را از آن خود کرده‌اند، آشنا شویم. هرچه بیشتر به کشف زمین و مخلوقات درون آن بپردازید، بیشتر شگفت زده خواهید شد.

آی-آی نوعی میمون پوزه دار

آی-آی نوعی میمون پوزه دار

اگر به جزیره ماداگاسکار سفر کرده باشید حتما با آی-آی (aye-aye) رو به رو شده اید. این پستاندار شب‌زی دارای گوش‌های بزرگ، خزهای پرپشت و انگشتان فوق‌العاده بلند و استخوانی است. در واقع آی-آی نوعی میمون پوزه دار است.

این حیوان که در فرهنگ عامه مالاگاسی مقدس تلقی می‌شود، توانایی قابل توجهی در ضربه زدن به درختان و پیدا کردن دانه و میوه‌های روی آنها دارد. به همین دلیل این حیوان را به عنوان یک جوینده بسیار ماهر می‌شناسند. آی-آی نه تنها در میان لیست عجیب ترین موجودات جهان قرار دارد، بلکه یکی از مخلوقات وحشتناک و ترسناک هم به حساب می‌آید.

میمون شبگرد کوتوله

کوچکترین پستاندار شناخته شده، تارسیر یا میمون شبگرد کوتوله دارای چشمان بسیار بزرگ و گرد است که به نظر می رسد از کاسه سرش بیرون زده است. انگشتان پاهایش نیز خیلی زیاد است. روی موهای بدنش لکه دیده می‌شود. همچنین گوش‌های بزرگ و نوک تیز دارد که او را در میان عجیب ترین مخلوقات جهان قرار داده است.

آن‌ها برای تغذیه از درختی به درخت دیگر می پرند تا مارها و پرندگان در حال حرکت را بگیرند. فراموش نکنید که این حیوان عجیب بیشتر در جنوب شرقی آسیا یافت می شود.

موش کور دماغ ستاره ای

موش کور دماغ ستاره ای

موش کور دماغ ستاره‌ای یک گونه موش منحصر به فرد است که در آمریکای شمالی یافت می‌شود. بارزترین ویژگی این موش بینی باورنکردنی‌اش است که با 22 شاخک گوشتی شکل یک ستاره را دارد. این ویژگی به موش کور کمک می‌کند تا در محیط زیرزمینی به راحتی حرکت کرده و غذایش را پیدا کند.

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما موش کور دماغ ستاره‌ای نمونه عالی از نبوغ طبیعت است. این حیوان در میان فهرست عجیب‌ترین حیوانات جهان جایگاه دوم را دارد.

موش حفار برهنه

موش حفار برهنه نیز به عنوان یکی عجیب‌ترین‌های جهان شناخته می شود. در واقع موش حفار برهنه یک جونده آفریقای شرقی است که ممکن است فکر کنید موی بدن او را تراشیده اند. این پستاندار عجیب بدن منحصر به فرد با چشم‌های ریز، پاهای نازک و کوتاه و دندان‌های بیرون زده دارد که لب پایین را می پوشاند و به خوبی با زندگی زیرزمینی کنار می‌آید. بدن تقریباً بدون موی این موجود دارای پوست چروکیده صورتی کم رنگ یا زرد است.

گربه بی‌مو

نژاد این نوع گربه فاقد پشم است، اگرچه واقعا کاملا بدنش بدون مو نیست اما رنگ موهای بدنش شباهت زیادی به پوستش دارد به همین دلیل زیاد به چشم نمی‌آید. پوست بدن این گربه‌ها چروکیده و شل است. همچنین شکمش نیز گلدانی و شل و آویزان است.

گربه بی‌مو

گربه بی‌مو گوش‌های بزرگ و بدون مو و چشم‌های درشت لیمویی شکل دارد. ابروها و سبیل‌هایش گاهی پرپشت و گاهی کم پشت هستند. دم شلاق مانند آن ممکن است دارای پف یا مو در نوک باشد.

قورباغه بنفش

این قورباغه هندی بدنی گرد دارد. در ابتدا وقتی این موجود عجیب را ببینید، نمی‌فهمید که قورباغه است بلکه فکر می‌کنید یک توده متورم و صاف خاکستری مایل به ارغوانی است. این موجود سر غیرمعمول کوچک و پوزه ای عجیب و نوک تیز دارد. پاها و بازوهای آن باز و کوتاه است. صدای خشن آن شبیه به مرغ و دارای مکنده‌های دهانی مانند ماهی رئوفیلیک است.

ماتا ماتا

لاک پشت ماتا ماتا از آمازون، بدنی شبیه پوست درخت دارد تا به استتارش در طبیعت کمک کند. ماتا ماتا جثه بزرگی دارد و سرش مثلثی و صاف است. مشخصه سر او غده‌ها، فلپ‌های پوستی و یک شاخ روی پوزه بلند و لوله مانند هستند.

چانه دارای سه‌هالتر و فک بالا دارای چهار‌هالتر است. لبه‌های لاکش باعث شده گردن بلندش زیاد به چشم نیاید. این لاک پشت پنج چنگال تار نیز دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان