جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4
(22)

در تصویر بالا، باید تمام کتاب های پنهان شده را پیدا کنید. یافتن کتاب های پنهان تنها در طول 9 ثانیه شاید به نظر کار ساده ای است، اما برای پیدا کردن هر کتاب باید جزء به جزء تصویر را با دقت نگاه کنید “چند کتاب را می توانید پیدا کنید؟”

9 ثانیه زمان برای یافتن کتاب های پنهان

یافتن کتاب های پنهان

بیایید یک بار با دقت تصویر از نظر بگذرانیم، تصویر یک زوج جوان را نشان می دهد که در یک پارک سر سبز به پیک نیک آمده اند. همچنین مامور پارک که با لبی خندان در حال گذر از پشت سر آن ها است. مرد در حال مطالعه است و زن با گوشی اش سرگرم است. کنار آن ها یک سبد خوراکی و یک پارج آب پرتقال قرار دارد. حالا کاری که شما باید بکنید، یافتن کتاب های پنهان در تصویر است. برای این کار نیز تنها 9 ثانیه فرصت دارید.

با دقت به تصویر نگاه کنید و با به دور از تقلب پاسخ را پیدا کنید.

زمان شما از حالا شروع شد!

.

.

.

عجله کنید!

.

یافتن کتاب های پنهان

تست هوش

تست ضریب هوشی یا بازی های فکری هرچقدر ساده یا سخت نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. سعی کنید در کنار خلاقیت از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی تان استفاده کرده و به جواب دست پیدا کنید. ما نیز امروز در این تست می خواهیم ذهن شما را به چالش بکشیم. به تصویر دقت کنید و بگویید کتاب های داخل تصویر کجاها قرار گرفته است. زمان زیادی باقی نمانده پس کمی سرعت تان را بالا ببرید.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

.

.

زمان به پایان رسید!

پاسخ یافتن کتاب های پنهان

اگر به اشیا و افراد موجود در تصویر با دقت نگاه کنید، می توانید تمام کتاب های پنهان شده در تصویر را شناسایی کنید. پس بیایید به یافتن کتاب های پنهان ادامه دهیم:

  • اولین کتاب را می توانید روی دستان مرد پیدا کنید.
  • کتاب دومی پشت درخت قرار دارد.
  • یک کتاب هم در داخل سبد پیک نیک گذاشته شده است.
  • کتاب چهارمی، زیر بوته های گل در پارک گذاشته شده است.
  • و آخرین کتاب نیز در جیب مامور پارک است.

یافتن کتاب های پنهان

بنابراین، پاسخ به این معمای ذهنی این 5 کتابی است که می توانید هر کدام را در تصویر بالا مشاهده کنید. ما برای آسانی کار دور هر کدام حلقه کشیده ایم تا کار شما راحت تر شود. بازی فکری امروز راهی سرگرم کننده برای آزمایش هوش و مهارت های بینایی شماست.

در این نوع از پازل ها برای رسیدن به جواب در زمان تعیین شده باید خلاقانه فکر کنید و متمرکز عمل کنید. حتما بعد از یافتن کتاب های پنهان احساس خوبی خواهید داشت. با این حال اگر نتوانستید همه کتاب ها را در طول 9 ثانیه پیدا کنید ناراحت نباشید. تست های هوش زیادی وجود دارند که می توانید با حل آن ها قدرت ذهنی، مهارت بینایی و جزئی نگری تان را تقویت کنید.

مزایای تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی یافتن کتاب های پنهان لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان