جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.3
(6)

“ثروت و موفقیت شما را خوشحال نمی‌کند” – این نقل قول از دالایی لاما نیست، بلکه از لئوناردو دی کاپریو است. این که می‌بینیم افراد مشهور به جای زندگی در خانه های مجلل و پر زرق و برق، خانه های معمولی میان مردم را انتخاب می‌کنند و از پول‌شان به نیازمندان هم کمک می‌کنند، حس خوبی است.

10 سلبریتی ثروتمند با زندگی‌های معمولی

ما در این مقاله می‌خواهیم 10 سلبریتی ثروتمند را معرفی کنیم که با وجود درآمدهای میلیون دلاری هنوز هم فروتن هستند و زندگی متواضعانه‌ای دارند.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس -۱۰ سلبریتی ثروتمند که زندگی معمولی دارند

جنیفر لارنس با درآمد سالانه 52 میلیون و 46 میلیون دلار به ترتیب در سال‌های 2015 و 2016 پردرآمدترین بازیگر زن جهان بود. علیرغم این درآمد عالی، او پول زیادی خرج نمی‌کند. در یک مصاحبه، او اعتراف کرد که “همیشه در یک آپارتمان کوچک پر از موش در نیویورک، یا یک آپارتمان کوچک در لس آنجلس، یا یک خانه معمولی در کنتاکی زندگی کرده است.”

او نه تنها زندگی متواضعانه‌ای دارد بلکه در کنار پس انداز، به مردم و سازمان های خیریه غیرانتفاعی نیز کمک می‌کند. در سال 2016، او 2 میلیون دلار به بیمارستان کودکان کوسایر در لوئیزویل اهدا کرد.

کیانو ریوز

کیانو ریوز

ریوز چهره مثبتی دارد. او به عنوان فردی معتاد به کار، جذاب و «به طرز عجیبی خجالتی» شناخته می‌شود. پس از اکران The Matrix، او 80 میلیون دلار از درآمد 114 میلیون دلاری خود را به “گریم جلوه‌های ویژه” بخشید. او می‌گوید که پول آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کند: “من می‌توانم با پولی که تا الان به دست آورده‌ام برای چند قرن آینده زندگی کنم.”

حتی محبوبیت در سراسر جهان و درآمد میلیونی نیز شخصیت او را خراب نکرده است. به عنوان مثال، در مارس 2019، کیانو ریوز در حال پرواز به سمت لس آنجلس بود که به علت مشکلات فنی مجبور شد به سمت Bakersfield تغییر مسیر دهد اما منتظر نماند تا هواپیمایش تعمیر شود، بلکه یک ون آماده کرد تا او و سایر مسافرین را به شهر لس آنجلس برساند.

الیجا وود

الیجا وود

الیجا وود به دلیل بازی در نقش فرودو در ارباب حلقه‌ها معروف شد. این فیلم در سال 2003 بیش از 1.1 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش رفت. این بازیگر می‌توانست با آن هم شهرت و پول به فردی مغرور و خودخواه مبدل شود، اما این اتفاق نیفتاد. او در یک مصاحبه می‌گوید یکی از مهم‌ترین درس‌های زندگی او، تواضع است و یکی از گران‌ترین چیزهایی که خریده لوازم صوتی خانه‌اش بوده است.

الیجا گفته است: “من همیشه به فکر دیگران بودم، بیشتر به احساسات آن‌ها فکر می‎کردم تا احساسات خودم.” حرف‌های او فقط حرف نیست، بلکه او کارهای خیریه شگفت انگیزی انجام می‌دهد و هرگز کمک به نیازمندان را فراموش نمی‌کند.

سارا میشل گلار

سارا میشل گلار

سارا میشل گلار بازیگری را از اوایل کودکی آغاز کرد. گلار اگرچه یک سلبریتی شناخته شده است، اما ترجیح می‌دهد یک زندگی خانوادگی معمولی داشته باشد. او به همراه همسرش فردی پرینز جونیور که در سال 2002 با هم ازدواج کردند، 2 فرزند زیبا و یک زندگی ساده اما صمیمی دارند.

این زوج همیشه خوشحال، عکس‌های فوق العاده زیبا از لحظات خوب‌شان را روی صفحات اجتماعی‌شان آپلود می‌کنند.

سارا میشل همچنین مدافع فعال موسسات خیریه مختلف است. او می‌گوید: “من به دیگران کمک می‌کنم، چون مادرم مدت‌ها پیش به من آموخت که حتی وقتی چیزی نداری، راه‌هایی برای کمک و همراهی دیگران وجود دارند که آنچه در ازای آن به دست می‌آورید ده برابر از چیزی است که بخشیده‌اید.” او می‌گوید که این کار همیشه سخت بوده زیرا وقتی در بافی بوده، فقط می‌توانسته به خیریه ها پول اهدا کند، اما اکنون که زمان بیشتری دارد می‌تواند وقت بیشتری را صرف کارهای خیریه کند.

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون - ۱۰ سلبریتی ثروتمند که زندگی معمولی دارند

رابرت پتینسون به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان شناخته می‌شود. در سال 2010، مجله تایم نیز او را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد. رابرت در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که در طول 15 سال گذشته، با وجود داشتن درآمد خوب، همیشه سعی کرده زندگی متواضعی داشته باشد. او به تیشرتش اشاره می‌کند و می‌گوید: “من هنوز هم چنین لباسی می‌پوشم.” علاوه بر این، او کمک به دیگران را فراموش نمی‌کند و به خیریه‌های زیادی کمک کرده است.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ

از سال 2010، مجله تایم مارک زاکربرگ را یکی از ثروتمندترین و تأثیرگذارترین افراد جهان معرفی کرده است. اما زندگی ساده و متواضعانه او هنوز هم سوژه مطبوعات است. به عنوان مثال، او به جای خرید خودروهای مجلل به خرید ماشین‌هایی مانند هوندا فیت و فولکس واگن گلف بسنده کرده است.

او در سال 2012 با پریسیلا چان ازدواج کرده و یک زندگی ساده را شروع کردند و هنوز هم با وجود پول و ثروت زیاد در کنار 2 فرزندش زندگی ساده‌ای دارد.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

بلیک لایولی و رایان رینولدز

این زوج شیرین می‌توانند الگوی بسیاری از ماها باشند. آن‌ها از سال 2012 با هم ازدواج کرده‌اند و دارای 3 فرزند هستند. بلیک لایولی و رایان رینولدز مشهور با وجود ثروت زیاد اما با خانواده کوچکشان در پاوند ریج، شهر کوچکی در نیویورک زندگی می‌کنند. بلیک در مورد رایان می‌گوید او دوست دارد در کنار خانواده‌اش باشد.

میک جگر

میک جگر

میک جگر یک اسطوره است که شهرتش را بعد از 5 دهه فعالیت حرفه‌ای به دست آورده است. اما زندگی شخصی او جذاب‌تر است. میک 8 فرزند دارد و آخرین فرزندش در سال 2016 زمانی که جگر 73 ساله بود به دنیا آمد. این خواننده از کنار خانواده‌اش بودن لذت می‌برد و این لحظات را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو با درآمدی معادل 28 میلیون دلار، 77 میلیون دلار، 37 میلیون دلار، 39 میلیون دلار، 29 میلیون دلار و 27 میلیون دلار در فهرست پردرآمدترین بازیگران فوربس از سال 2010 تا 2016 قرار گرفت.

به نظر می‌رسد که او می‌تواند هر ماه یک توالت طلایی بخرد یا به خانه جدیدی نقل مکان کند. اما برعکس، او زندگی ساده و معمولی را انتخاب کرده است. به عنوان مثال، یک بار او در حالی که در یک روز بارانی در منهتن بیرون بود، در حال کمک به یک گردشگر گمشده دیده شده بود.

علاوه بر این، دی کاپریو ثروتش را بین مردم تقسیم می‌کند تا نیازهایشان را رفع کنند. در سال 2020، بنیاد او 3 میلیون دلار به گروه‌های امداد آتش‌سوزی استرالیا اهدا کرد.

شایلین وودلی

شایلین وودلی

شایلین وودلی فقط یک بازیگر مشهور، فعال محیط زیست مشتاق و مدافع آب و هوا نیست. او و مادرش یک سازمان غیرانتفاعی را تأسیس کردند که به جوانان آموزش می‌دهند تا در زندگی‌شان همدلی، شفقت و مسئولیت پذیری را تمرین کنند.

وودلی عاشق طبیعت است و سعی می‌کند بیشتر زمانش را در دامن طبیعت بگذراند. به همین دلیل از هر فرصتی برای پیاده روی استفاده می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان