جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.4
(7)

نقاط قوت و ضعف متولدین هر ماه می‌تواند منبع مفیدی برای آنها باشد تا تشخیص دهند که کجا به طور طبیعی می‌درخشند و در چه زمینه‌هایی باید بیشتر تلاش کنند. از این گذشته، ویژگی‌های نشان زودیاک شما می‌تواند آینه‌ای برای شخصیت تان باشد، و مجموعه‌ای از اطلاعات را در مورد ویژگی‌های‌تان ارائه دهد. اندکی تأمل در خود هرگز به هیچ کس صدمه نمی‌زند. در این نوشتار نگاهی دقیق‌تر به نقاط ضعف متولدین هر ماه و همچنین مواردی که در آن‌ها قوی هستند، داشته‌ایم. با خبرنامه همراه باشید!

قوچ یا فروردین: رقابت پذیر اما مردد

هیچ چیزی وجود ندارد که متولد فروردین نتواند به دست آورد البته زمانی که ذهن خود را معطوف آن کند. در واقع برای متولدین این ماه هیچ کوهی خیلی بلند نیست. با این حال، شما همچنین خواهید دید که آنها در حال دست و پنجه نرم کردن با یک سندرم خیانتکار پنهان در وجود خودشان هستند که در صورت آزاد شدن می‌تواند اعتماد به نفس آنها را از بین ببرد.

برج ثور یا اردیبهشت: وفادار اما کینه‌ای

برج ثور یا اردیبهشت: وفادار اما کینه‌ای

متولد ماه اردیبهشت قابل اعتمادترین فردی است که می‌توانید در کنارتان داشته باشید. با این حال، متولدین این ماه کمی کینه‌ای هستند و می‌توانند تا مدت‌ها کینه در دل‌شان نگه دارند، بنابراین حواس‌تان باشد که به آنها بیهوده بدی نکنید!

جوزا یا خرداد: همه فن حریف اما بی حوصله

یک جوزا را به سمت گرگ‌ها پرتاب کنید، و آنها دنباله‌رویش می‌شوند – عنصر هوا در این نشان زودیاک به این معناست که آنها می‌توانند به راحتی با هر موقعیتی سازگار شوند. اما این نکته را هم بدانید که وقتی صبرشان در مورد کسی تمام شد، دیگر جایی برای فرصت دوم وجود ندارد. این مهم ترین نقطه ضعف خردادی‌ها است.

سرطان یا تیر: پرشور اما دور از ارتباط

در پشت قلعه ای که متولد برج سرطان برای محافظت از خود بنا کرده است، ذخایر فراوانی از عشق و وفاداری عمیق و بی پایان وجود دارد. حیف که تعداد کمی آن را تجربه خواهند کرد زیرا آنها در انتقال آنچه در قلبشان است چندان موفق عمل نمی‌کنند.

لئو یا مرداد: با اعتماد به نفس اما سلطه‌گر

این شیر که به دنیا آمده تا در کانون توجه قرار بگیرد، از هیچ چیز به اندازه ی مرکز توجه همه بودن  لذت نمی‌برد. با این حال، این اعتقاد ذاتی که آنها همیشه درست هستند به این معناست که آنها اغلب می‌توانند احساسات و عواطف دیگران را زیر پا بگذارند.

شهریور: کمال گرا اما خود انتقادگر

شهریور: کمال گرا اما خود انتقادگر - نقاط ضعف متولدین هر ماه

دقیق، منظم و کوشا! اگر فردا دنیا به پایان برسد، متولد شهریور همه را به دنیای جدیدی هدایت می‌کند. با این حال، آن حالت آزاردهنده تردید به خود در سرشان به این معناست که آنها اغلب نسبت به خود خشن تر از دیگران هستند و این بزرگ‌ترین نقطه ضعف متولدین این ماه است.

ترازو یا مهر: همدل اما بلاتکلیف

اگر به دنبال کسی هستید که در مواقع پریشانی، شانه‌ای آرام به شما ببخشد و واقعاً خود را جای شما بگذارد، اولین ترازو را بین روابط‌تان صدا کنید. این جنبه همدلانه آنها گاهی اوقات ممکن است به دلیل ناتوانی شان در تصمیم گیری، که با ترس از رویارویی ترکیب می‌شود، از مسیر خارج شود، به این معنی که شما هرگز واقعا نمی دانید که آنها چه سمت و سویی دارند.

نقطه ضعف متولدین عقرب: مرموز

شخصیت آتشین و شدید یک عقرب می‌تواند هر زمانی را که با هم سپری می‌کنید به یک ترن هوایی وحشیانه و سرگیجه آور تبدیل کند. اما در حالی که آنها برای رسیدگی به نیازهای عاطفی شما تلاش زیادی می‌کنند، به طرز بدی نیازهای خود را پنهان می‌کنند. در ارتباط با متولدین عقرب کسی موفق است که بتواند دیواری که دور خود کشیده‌اند را پایین بریزد.

قوس یا آذر: خود انگیخته اما سر به هوا

هیچ قصه‌گویی مانند متولدین دی ماه وجود ندارد – آن‌ها می‌توانند کل جمعیت را با تک تک کلماتشان متحیر کنند. اما در حالی که می‌توانند رویاهای بزرگی را پیش چشم‌تان بیاورند، گاهی اوقات دشوار است که آنها را وادار به انجام وعده‌های شان کنید.

برج جدی یا دی: هدف گرا اما بی گذشت

برج جدی یا دی: هدف گرا اما بی گذشت

همه نمی توانند دنیا را فتح کنند، اما اگر یک نفر بخواهد این کار را انجام دهد، متولد دی ماه است. با این وجود دی ماهی‌ها با شخصیتی که بسیار سخت‌گیرانه است، اغلب نمی‌توانند اشتباهات دیگران را ببخشند.

دلو یا بهمن: فلسفی اما منزوی

یک متولد بهمن که عمیقاً متفکر است و افکار بشردوستانه دارد، برنامه‌های بزرگی برای تغییر جهان در فکر خود می‌پروراند. البته خیلی بد است که آنها زودتر از موعد میدان را ترک می‌کنند زیرا ماهیت منزوی آنها برقراری پیوند با اطرافیان را برای‌شان دشوار می‌کند.

ماهی‌ها: غیر قابل پیش بینی و بیش از حد حساس

اگر به دنبال فرار از کارهای روزمره هستید، ذهن پر از تخیل یک متولد ماهی می‌تواند شما را به قلمرویی به غایت فانتزی سوق دهد. شخصیت مهربان و پرورش دهنده آنها می‌تواند شمشیر دو لبه باشد، زیرا قلب بسیار حساس شان به راحتی زخمی می‌شود و البته آنها تمایل زیادی هم دارند که نقش یک قربانی را ایفا کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان