جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
180 بازدید

متولدین کدام ماه بیش از بقیه در معرض افسردگی هستند؟

متولدین کدام ماه بیش از بقیه در معرض افسردگی هستند؟
خواندن 3 دقیقه
3
(2)

افسردگی اختلالی است که باعث احساس غم و اندوه مداوم و از دست دادن علاقه و اشتیاق می‌شود و  بر فعالیت‌های روزمره تأثیر می‌گذارد. بیایید با علائم زودیاکی آشنا شویم که بیشتر در معرض افسردگی هستند! در واقع می‌خواهیم بدانیم متولدین کدام ماه افسرده ترند؟

شادی و خوشبختی قطعا یک انتخاب است اما نه برای همه! آیا تا به حال در موقعیتی بوده اید که هر چقدر تلاش کرده اید باز هم زندگی شما را به ناامیدی و افسردگی کشانده است؟ بعد از این همه کار سخت و تلاش، تنها چیزی که به دست می‌آورید غم و اندوه است و احساس درماندگی می‌کنید؟ ماه تولد شما ممکن است دلیل این اتفاق باشد.

متولدین کدام ماه‌ها افسرده‌اند؟

متولدین کدام ماه افسرده ترند

متولدین ماه‌های زیر بیش از بقیه در معرض افسردگی قرار دارند:

برج جدی یا دی

متولدین این ماه افرادی عبوس هستند. برای برج جدی ابراز احساسات بسیار مهم است و انجام ندادن آن می‌تواند منجر به افسردگی شدید شود. آنها معمولا مسئولیت همه چیز را به عهده می‌گیرند و مدام خود را سرزنش می‌کنند. این احساس گناه اغلب به افسردگی تبدیل می‌شود. در موقعیت‌های آسیب زا و استرس زا، آنها آرام می‌مانند، روندی که منجر به انباشته شدن احساسات شان می‌شود و آنها را به استرس بیشتر سوق می‌دهد. یادگیری اعتماد به خود و داشتن نگرش بازتر می‌تواند زندگی آنها را به شدت تغییر دهد.

برج ثور یا اردیبهشت

متولدین اردیبهشت که اغلب افرادی درونگرا هستند، دوست دارند در منطقه راحتی خود بمانند. آنها همیشه روال روزانه زندگی خود را دنبال می‌کنند و از هر تغییری در زندگی روزمره شان متنفرند. دلیل اصلی افسردگی در متولدین این ماه تغییراتی است که در برنامه‌های روزمره با آن روبرو می‌شوند و دور ماندن از آسایش نیز باعث ایجاد اضطراب در آنها می‌شود.

عقرب یا آبان

عقرب یا آبان

عقرب‌ها بیشتر مستعد ابتلا به افسردگی هستند زیرا احساسات عمیق و شدیدی دارند. آن‌ها روی روابط شخصی‌شان سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند و اگر کارساز نباشد به راحتی صدمه می‌بینند یا اغلب به موضوعاتی که در گذشته برایشان آسیب زننده بوده است فکر می‌کنند.

تنهایی، از دست دادن و جدایی از عزیزان آنها را افسرده می‌کند. آنها اغلب احساسات خود را به اشتراک نمی گذارند زیرا احساس می‌کنند ممکن است کسی از آنها سوء استفاده کند. به عقرب‌ها توصیه می‌شود احساسات خود را به اشتراک بگذارند و ارتباطات عاطفی را خیلی جدی نگیرند.

سرطان یا تیر

تیرماهی‌ها در میان ماه‌های افسرده سال قرار می‌گیرند. آنها دلسوزترین و بخشنده ترین افرادی هستند که در ظاهر شجاع به نظر می‌رسند اما درونشان شکننده است. به همین دلیل است که به راحتی آسیب می‌بینند، حتی بعد از اینکه 100% خود را در هر کاری انجام می‌دهند، تنها چیزی که دریافت می‌کنند ناامیدی است. آنها معمولاً در پنهان کردن احساسات خود بسیار بد عمل می‌کنند و تمام احساسات خود را بیرون می‌ریزند.

برج حوت یا اسفند

اگر بپرسید تولدین کدام ماه افسرده ترند؟ اسفند ماهی‌ها قطعا یکی از پاسخ‌ها خواهد بود. متولدین ماه اسفند معمولاً افرادی مهربان و دوست داشتنی هستند که تمایل به شهادت و ایثار دارند. همین نگاه خودویرانگر و رویایی به زندگی است که آنها را افسونگر و غمگین می‌کند.

آن‌ها معمولاً می‌خواهند تا آنجا که دوست دارند زندگی‌شان را کنترل کنند، در صورت شکست، همیشه در سکوت رنج می‌برند و سعی می‌کنند در ظاهر لبخند بزنند تا خانواده و دوستان خود را راضی نگه دارند. اسفند ماهی‌ها بهتر است با واقعیت در ارتباط باشند و از خودگذشتگی بپرهیزند و از تلاش برای راضی نگه داشتن اطرافیان خود دست بردارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان