جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.3
(125)

پارک های موضوعی دیزنی مقاصد گردشگری بسیار محبوبی هستند. مردم از سراسر جهان به این پارک‌ها می‌آیند تا اوقات خوشی را کنار دوستان و خانواده‌هایشان سپری کنند. پارک‌های موضوعی دیزنی که عمدتاً پذیرای کودکان و خانواده‌ها هستند، برای هر رده سنی بازی و سرگرمی دارند. ما در این نوشتار می‌خواهیم بهترین دیزنی لند را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر تا کنون از خود می‌پرسیدید که بهترین دیزنی لند کجاست، این نوشتار را بخوانید و جواب سوال‌تان را بگیرید!

دیزنی لند فلوریدا

بهترین دیزنی لند کجاست

یکی از بزرگترین و معروف‌ترین پارک های دیزنی در سطح جهان، والت دیزنی ورلد در فلوریدا ایالات متحده آمریکاست که به عنوان بهترین دیزنی لند شناخته می‌شود و برترین جاذبه گردشگری دنیا است. این پارک در فضایی بزرگ به مساحت بیش از 47 مایل مربع ساخته شده است که چهار پارک موضوعی مجزا در داخل خود نیز دارد.

همچنین دارای دو پارک آبی بزرگ و بیش از 20 هتل در داخل است. پارک‌هایی مانند Epcot، Magic Kingdom Park، Disney’s Animal Kingdom Park و استودیو هالیوود دیزنی Disney’s Hollywood Studios همه در دیزنی والد Disney World، فلوریدا یافت می‌شوند.

دیزنی لند کالیفرنیا

بهترین دیزنی لند کجاست

اصلی‌ترین و نمادین‌ترین پارک دیزنی در جهان، دیزنی لند دیدنی کالیفرنیا است که توسط خود والت دیزنی در سال 1955 افتتاح شد. این پارک همچنین 9 پارک موضوعی مجزای دیگر دارد که هر بیننده‌ای، پیر و جوان را مجذوب خودشان می‌کنند. در این دیزنی لند می‌توانید همه آنچه را در فیلم های قدیمی و جدید دیزنی دیده اید، مشاهده کنید و آنقدر سرگرمی‌های رنگارنگ درون آن وجود دارند که اصلا احساس خستگی نخواهید کرد.

بهترین دیزنی لند کجاست؟ دیزنی لند توکیو

بهترین دیزنی لند کجاست

پس از دیزنی لند فلوریدا و کالیفرنیا، دیزنی لند توکیو یکی دیگر از بهترین دیزنی لند های دنیاست. دیزنی لند توکیو اولین پارک موضوعی دیزنی است که در خارج از ایالات متحده ساخته شده است، اما این مکان جادویی همان جذابیت و جادوی پارک های دیزنی آمریکا را دارد.

پارک موضوعی دیزنی لند توکیو در سال 1983 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون با وسایل سواری، جاذبه‌ها، پارک‌های آبی و هتل‌های درجه یک و سرگرمی‌های فوق العاده جذاب از مهمانانش پذیرایی می‌کند. این دیزنی لند تنها 15 دقیقه از ایستگاه اصلی راه آهن توکیو فاصله دارد و برای رسیدن به آن می‌توانید از هر وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

دیزنی لند پاریس

بهترین دیزنی لند کجاست

تنها پارک موضوعی دیزنی در اروپا، دیزنی لند پاریس یک شگفتی تکنولوژیک است. در این پارک دیزنی شما می‌توانید برخی از وسایل سواری و جاذبه‌های پیشرفته را ببینید که در پارک های دیزنی در سراسر جهان وجود دارند. همچنین این پارک دارای جاذبه های معمول دیزنی مانند پارک های آبی و هتل‌های بزرگ است که مطمئناً از دیدن آن‌ها شگفت زده خواهید شد.

دیزنی لند هنگ کنگ

بهترین دیزنی لند کجاست

بعد از دیدن دیزنی لند پاریس، این بار نوبت دیزنی لند هنگ کنگ است. دیزنی لند هنگ کنگ یکی از جادویی‌ترین پارک های موضوعی دیزنی است که مثلش را در دنیا و در هیچ دیزنی لند دیگر پیدا نخواهید کرد. افراد با پوشیدن لباس شخصیت های دیزنی باعث سرگرم کردن مردم می‌شوند و آنها را مجذوب خود می‌کنند.

دیزنی لند شانگهای

بهترین دیزنی لند کجاست

در آخر، دیزنی لند در شانگهای نیز یک پارک موضوعی شگفت انگیز دیزنی است که می‌توانید از آن دیدن کنید و یک روز خاطره انگیز بسازید. این مکان بسیار بزرگ است و بیش از دو روز طول می‌کشد تا همه آن را بگردید.

بنابراین اگر تصمیم می‌گیرید از این دیزنی لند زیبا دیدن کنید و از وسایل سواری استفاده کنید و جاذبه های آن را ببینید، حتما دو روز از آخر هفته یا تعطیلاتتان را خالی بگذارید تا از این دیزنی لند دیدن کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 125

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان