جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
4.2
(251)

تا حالا به این فکر کرده‌اید که اگر پرنسس های دیزنی انسان بودند چه شکلی می شدند؟ مسلما بله! وقتی یک شاهزاده خانم در شخصیت دیزنی می‌تواند آنقدر جذاب و زیبا باشد، مطمئنا اگر او را به عنوان یک انسان تصور کنید، زیباتر خواهد بود!

هنرمند 28 ساله فنلاندی Jirka Vinse  که با کارتون‌ها و انیمیشن‌های دیزنی بزرگ شده است، توانسته طی دو سال گذشته، پرتره‌های پرنسس های دیزنی و شخصیت های مختلف دیزنی را چنان طراحی کند که فکر کنید در حال تماشای تصویر یک انسان واقعی هستید.

اگر پرنسس های دیزنی انسان بودند!

جیرکا به نشریات گفته است: “در سال 2011 خیلی ناگهانی تصمیم گرفتم هم خودم را به چالش بکشم و هم با فتوشاپ کمی سرگرم شوم، پس شروع کردم به طراحی پرتره شخصیت ها و پرنسس های معروف دیزنی، به طوری که وقتی به تصویر نگاه کنید، انگار به عکس یک انسان نگاه می‌کنید. از آن جایی که من با این انیمیشن‌ها بزرگ شده ام، حس نوستالژی آن را به یک پروژه شخصی جذاب و سرگرم کننده تبدیل کرد.”

این هنرمند با تصور یک انسان واقعی از اطرافیانش شروع به طراحی پرتره پرنسس های دیزنی و شخصیت های معروف آن کرده است و حالا می توانید تصاویر 54 شخصیت و پرنسس دیزنی را به شکل یک انسان واقعی مشاهده کنید. اگر پرنسس های دیزنی انسان بودند، چقدر زیبا و خواستنی می شدند!

موانا

اگر پرنسس های دیزنی انسان بودند

بل

اگر پرنسس های دیزنی انسان بودند

آنا

 

ناکوما

جاسمین

آریل

جین

اسمرالدا

تینکربل

آلسا

تیانا

پوکاهانتس

سفید برفی

اگر پرنسس های دیزنی انسان بودند...

مولان

آلیس

راپونزل

سیندرلا

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 251

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان