جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
105 بازدید

چه کسی بستنی فروش را به قتل رسانده است؟

چه کسی بستنی فروش را به قتل رسانده است؟
خواندن 4 دقیقه
3.8
(29)

آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش: آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی بستنی فروش را کشته است؟ در تصویر سه مظنون وجود دارد که یکی از آنان بستنی فروش را به قتل رسانده است! اما کدام یکی؟ اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا تشخیص دهید قاتل بستنی فروش کیست؟

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش در خدمت شما هستیم.

آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش

در تصویر آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش فردی به قتل رسیده است. در تصویر سه مظنون وجود دارد که یکی از آنها بستنی فروش را کشته است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر این معمای جنایی را حل کنید. برای آسان تر شدن کار، پیشنهاد می کنیم تصویر را خوب با دقت بررسی کنید تا سرنخی را از دست ندهید.

ادعا شده است، تنها افراد باهوش می توانند قاتل را شناسایی کنند. پس با انجام این تست، ضریب هوشی خود را محک بزنید.

قاتل بستنی فروش کیست؟

برای دیدن جواب آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب

معماها و بازی های فکری روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش را حل کنید؟ کدام پسر قاتل است؟

به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست قاتل بستنی فروش

 

پسر سمت چپ تصویر قاتل است. به دست های او نگاه کنید هم خونین است و هم سرد. یعنی او آخرین کسی است که به جعبه بستنی دست زده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص قاتل بستنی فروش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست هوش

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

دانشمندان می گویند: پازل ها و معماها یکی از ساده ترین روش ها برای آزمایش و محک زدن مغز محسوب می شوند. زیرا برای حل آن‌ها شما باید خارج از چهارچوب معمولی فکری خود بیندیشید. این کار باعث می شود تا ذهن شما خلاق‌تر شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 29

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان