جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
32 بازدید

فقط نابغه ها می توانند 2 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
فقط نابغه ها می توانند 2 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهند!
خواندن 2 دقیقه
3.4
(53)

آزمون تشخیص تفاوت فروزن: دو تفاوت بین این تصاویر انیمیشن محبوب دیزنی، «فروزن» وجود دارد. آیا می توانید آنها را در 5 ثانیه تشخیص دهید!

راه های زیادی برای بهبود توانایی های ذهنی وجود دارد، مانند حل پازل و معماهای تصویری. یکی از مزایای انجام این تمرینات این است که هیچگاه از حا کردن آنها خسته نمی شوید. اگر واقعا می خواهید مهارت های بینایی و توجه به جزئیات خود را بهبود ببخشید، باید روزانه حداقل یک پازل تشخیص تفاوت را حل کنید. این پازل ها شما را به چالش می کشند، زیرا یافتن تفاوت بین دو تصویر تقریبا یکسان کاری دشوار است.

اگر کنجکاو هستید که بدانید مهارت های ذهنی تان چقدر خوب است، چالش امروز را حل کنید!

آزمون تشخیص تفاوت فروزن

تصویر فروزن

تصویر بالا مربوط به انیمیشن فروزن است. شما می توانید السا، آنا، اولاف و سوئن را ببینید که در یک جنگل برفی ایستاده اند. اگر دقت کنید، متوجه می شوید که 2 تفاوت بین آنها وجود دارد. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا با کمک چشمان عقابی تان تفاوت ها را در طول 5 ثانیه پیدا کنید.

به یاد داشته باشید، فقط 5 ثانیه زمان دارید و نه بیشتر. اما نگران نباشید زیرا ما جواب آزمون تشخیص تفاوت فروزن را در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

.

جواب

تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت های تصاویر فروزن

آیا توانستید تمام تفاوت ها را در محدوده زمانی مشخص کنید؟ اگر بله، پس به شما تبریک می گویم. این نشانه دقت بینایی عالی شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت فروزن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 53

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان