جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده: فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند 5 تفاوت دو عکس را در 12 ثانیه تشخیص دهند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده: فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند 5 تفاوت دو عکس را در 12 ثانیه تشخیص دهند!
خواندن 3 دقیقه
4.7
(6)

آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده: بین این دو تصویر 5 تفاوت وجود دارد و شما باید آنها را در طول 12 ثانیه پیدا کنید. اگرچه در نگاه اول تصاویر یکسان به نظر می رسند، اما تفاوت هایی وجود دارد که باید در مدت زمان تعیین شده شناسایی شوند. اکنون مهارت های بینایی خود را آزمایش کنید!

حل کردن آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده لذت بخش است و همچنین به تقویت توانایی های شناختی مانند توجه به جزئیات و دقت بینایی کمک می کند. انجام منظم چنین تست هایی همچنین به جلوگیری از زوال عقل در افراد مسن کمک می کند.

بینایی شما چقدر خوب است؟ بیایید دریابیم.

آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده

5 تفاوت را تشخیص دهید

دو تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا، دو پرنده رنگارنگ وجود دارد  که روی شاخه ای از درخت نشسته اند. اگرچه تصاویر در نگاه اول یکسان به نظر می رسند، اما 5 تفاوت بین آنها وجود دارد و شما 12 ثانیه فرصت دارید تا آنها را پیدا کنید. فقط افراد تیزبین می توانند تفاوت های بین دو تصویر را در محدوده زمانی مشخص کنند.

بهترین راه برای تشخیص همه تفاوت ها این است که تصاویر را با دقت بررسی کنید. در حالی که برخی از تفاوت ها به راحتی قابل مشاهده هستند، تشخیص برخی دیگر دشوار است.

.

.

.

.

آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده با تحریک تفکر انتقادی که برای تقویت توانایی های شناختی مفید است، به عنوان یک تمرین عالی برای مغز عمل می کند. انجام چنین فعالیت هایی می‌تواند منجر به بهبود حافظه و افزایش عملکرد ذهن شود. علاوه بر این، این نوع معماها، لذت بخش و راهی سالم برای گذراندن اوقات فراغت هستند.

.

.

.

.

پاسخ

12 ثانیه زما تمام شده است. خوب آیا موفق شدید همه تفاوت های دو تصویر را شناسایی کنید؟ اگر توانستید آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده را حل کنید، به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید، پس به تصویر زیر نگاه کنید:

تفاوت های دو پرنده

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های تصویری دشوار مانند تمرین دهید، تیزبین تر خواهید شد. این گونه تست ها همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا موفق شدید همه تفاوت ها را در طول 12 ثانیه پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت دو پرنده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان