جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
37 بازدید

معمای هوشی: در تصویر چند نفر به اردو رفته است؟

معمای هوشی: در تصویر چند نفر به اردو رفته است؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(48)

معمای هوشی: به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: «چند نفر به اردو رفته است؟» این معما برای ارزیابی ضریب هوشی و میزان دقت شما به جزئیات طراحی شده است.

شما می توانید با کمک این معمای هوشی مهارت های شناختی و منطقی خود را افزایش دهید. اگر اغراق نباشد، این تست هوش یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود و محک زدن توانایی های ذهنی شما است. با حل این معما شما می توانید مغز خود تمرین موثری دهید. زیرا این گونه معماها ذهن ما را وادار می کند تا خارج از چارچوب معمولی خود فکر کنیم.

معمای هوشی؛ چند نفر به اردو رفته است؟

تصویر یک عکس سیاه و سفید را نشان می دهد. شما می توانید چند پسر را ببیند که با هم به اردو رفته اند. با این حال آیا می توانید به این سوال پاسخ دهید: «چند نفر به اردو رفته است؟»

چند نفر به اردو رفته؟

بازی های فکری مانند این معمای هوشی ذهن را به چالش می کشد و عملکردهای شناختی مانند حافظه، حل مسئله، تفکر انتقادی و استدلال منطقی ما را محک می زند. انجام چنین فعالیت‌هایی به صورت منظم می تواند به تیز و فعال نگه داشتن مغز کمک کند و به طور بالقوه خطر زوال عقل را کاهش دهد.

.

.

.

.

.

.

جواب معما

آیا توانستید جواب معمای هوشی را پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم. به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

در لیست وظایف، 4 کار و 4 نام وجود دارد. یعنی چهار نفر به اردو رفته است.

جواب معمای هوشی

 

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این معمای هوشی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 48

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان