جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
136 بازدید

اگر بتوانید اشتباه این تصویر را در 5 ثانیه تشخیص دهید، ضریب هوشی بالایی دارید!

اگر بتوانید اشتباه این تصویر را در 5 ثانیه تشخیص دهید، ضریب هوشی بالایی دارید!
خواندن 2 دقیقه
3
(153)

آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه: یک اشتباه در این عکس وجود دارد. فقط کسیانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند آن را تشخیص دهند؟ شما چطور؟

حل کردن بازی‌های فکری، مانند انجام پازل‌ها، معماها، بازی‌های ریاضی… تمرین خوبی برای مغز هستند. این فعالیت‌ها باعث تقویت حافظه، تمرکز، تحلیل، استدلال منطقی و خلاقیت می شوند. این بازی ها انواع مختلفی دارد. برخی مانند آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه دشوار هستند، در حالی که برخی دیگر ساده هستند.

اشتباه تصویر چیست؟

آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه

تصویر بالا یک آشپزخانه را نشان می دهد. شما می توانید زنی را ببینید که در آشپزخانه در حال آشپزی است. به نظر می رسد همه چیز درست است، اما اینطور نیست. چیزی در این تصویر درست نیست و شما باید آن را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید. باید بگوییم که اشتباه دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد. به هر حال، اکنون تایمر خود را تنظیم کنید و آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه را حل کنید.

.

.

.

.

.

.

وقت‌تان تمام شده، آیا توانستید اشتباه را تشخیص دهید؟ به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ را برای شما آشکار کنیم.

جواب آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه

به گفته سازنده آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه زن با یک قاشق خیلی کوچک قابلمه را هم می زد. خودتان نگاهی بیندازید:

آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه تصویر آشپزخانه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 153

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان