جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
106 بازدید

یک چوب کبریت را حرکت دهید تا معادله ریاضی زیر حل شود!

یک چوب کبریت را حرکت دهید تا معادله ریاضی زیر حل شود!
خواندن 4 دقیقه
2.6
(38)

در معمای ریاضی با چوب کبریت باید با جا به جا کردن تنها یک چوب کبریت معادله را حل کنید. اما کدام چوب کبریت را باید جابه جا کنید تا حاصل ضرب اعداد 15 شود؟ کمی فکر کنید، حتما متوجه خواهید شد. در این بازی باید هوش تان را به کار بی اندازید و با جا به جا کردن یک چوب کبریت به راه حل معادله دست پیدا کنید. حالا شما بگویید کدام چوب کبریت باید جا به جا شود و کجا قرار بگیرد تا جواب حل معما عدد 15 شود؟

معمای ریاضی با چوب کبریت

معمای ریاضی با چوب کبریت

برای حل بازی‌های فکری باید متفاوت فکر کنید و از چارچوب ذهنی همیشگی تان فاصله بگیرید. همانطور که همیشه در بازی های فکری یادآور شده ایم، بهتر است تمرکز کنید و به اعداد درون معادله نگاهی بیاندازید تا بدانید کدام چوب کبریت باید جا به جا شود.

حل بازی‌های فکری نه تنها به تقویت هوش شما کمک می‌کنند، بلکه باعث می‌شوند در حل آن‌ها حرفه‌ای شوید و بتوانید در کمترین زمان ممکن به پاسخ درست دست پیدا کنید. این که چطور می‌توانید بعد از تمرینات فراوان در حل آن ها خبره شوید، در واقع به تقویت قدرت تمرکز، سرعت تجزیه و تحلیل ذهن و مهارت جزئی نگری تان بر می‌گردد. تنها راه تقویت این مهارت‌ها هم حل بازی های فکری است.

این معمای ریاضی با چوب کبریت خیلی ساده است اما باید خلاقانه فکر کنید و با استفاده از قواعد ضرب که در مدرسه آموخته اید، به جواب درست برسید.

اما چگونه باید معمای ریاضی با چوب کبریت را حل کنیم؟

حل معمما به طور کلی سرگرم کننده و جالب است و زمانی که در حال حل معماهای با طرح چوب کبریت هستید تمام توانایی های ذهنی و مهارت های منطقی تان مورد آزمایش قرار می‌گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوال را با دقت مشاهده کنید تا متوجه شوید چطور می‌توانید مسئله را حل کنید.

گر با دقت نگاه کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که باید کدام چوب کبریت را حرکت دهید تا به حاصل ضرب درست برسید.

فراموش نکنید که شما در حل معمای ریاضی با چوب کبریت تنها اجازه جا به جا کردن یک چوب کبریت را دارید، پس تمام سعی تان را بکنید!

معمای ریاضی با چوب کبریت

برای حل و جا به جا کردن چوب کبریت درست، باید ابتدا دقیق به موقعیت چوب کبریت ها دقت کنید، بعد به صورت مسئله نگاه کنید، در آخر به حاصل اعداد نگاه کنید تا جواب درست پیش چشمانتان ظاهر شود.

حتما می‌دانید که انواع مختلفی از معماها با طرح چوب کبریت وجود دارند. برخی از آن‌ها نیاز به جابجایی 1 چوب برای رسیدن به جواب معما دارند، برخی از اما باید 2 یا بیشتر از 2 چوب کبریت را جابجا کنید تا به جواب برسید. همچنین مواردی نیز وجود دارند که ممکن است لازم باشد 1 یا چند چوب کبریت اضافه یا کم کنید تا پازل حل شود.

بنابراین معماها باید مطابق به معادله‌ای که رو به روی شما قرار دارد، حل شود. در تصویر معادله امروز شما باید یک چوب کبریت را جابجا کنید تا بتوانید به جواب 15 برسید.

سرنخ برای حل پازل

چوب کبریت‌ها را در ذهنتان جا به جا کنید. اگر فکر می‌کنید این روش سخت است و گیج می‌شوید، پس بلند شوید و یک بسته کبریت بردارید، بعد این معادله را روی زمین یا یک سطح صاف با چوب کبریت‌ها بچینید. حالا می‌توانید راحت تر کار کنید. بنابراین شروع کنید به جابه جا کردن چوب کبریت‌ها، ببینید کدام چوب کبریت باید جابجا شود تا جواب معما را پیدا کنید. این بزرگ ترین راهنمایی است که می‌توانید از آن بهره ببرید، باقی راه را باید تنهایی بروید. اما فراموش نکنید راز موفقیت، هوش، تمرکز، قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری شما است، پس از آن ها استفاده کنید.

یک حرکت برای رسیدن به پاسخ

خوب اگر موفق به حل پازل شده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم زیرا ضریب هوشی فوق العاده‌ای دارید. اما اگر نیاز به کمک دارید، پس ما اینجا هستیم. بیایید با هم پازل ریاضی با چوب کبریت را حل کنیم. عکس زیر پاسخ این بازی فکری است. حتی آن‌هایی که فکر می‌کنند جواب درست را یافته اند، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنند تا از جواب‌شان مطمئن شوند.

معمای ریاضی با چوب کبریت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از حل معمای ریاضی با چوب کبریت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 38

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان