جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
4 نظر
3194 بازدید

معمای شناخت احمق: کار کدام زن احمقانه است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای شناخت احمق: کار کدام زن احمقانه است؟
خواندن 3 دقیقه
3.2
(615)

سعی کنید روزتان را با حل یک معمای جذاب دیگر به اسم معمای شناخت احمق به پایان برسانید. اگر احساس خستگی و کسالت می کنید و روز خسته کننده‌ای داشتید، پس این معما را حل کنید. تصویر دو مادر که هر کدام مشغول حمام دادن فرزند کوچکشان هستند. تصویر اولی مادری را نشان می‌دهد که به کودک کوچک و سگش در حال حمام آن ها است. تصویر دومی هم مادری را نشان می‌دهد که کودکش در وان حمام بوده و خودش مشغول صحبت با تلفن است. حالا شما بگویید کدام یک کار احمقانه‌ای انجام داده است و بی فکری می‌کند؟ کار کدام یک از روی بی عقلی است؟

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با معمای شناخت احمق در خدمت شما هستیم.

معمای شناخت احمق

معماش شناخت احمق

خوب به تصویر نگاه کنید، زن سمت چپ و راست را از نظر بگذارنید، یکی فرزند کوچک و سگش را با هم درون وان حمام برده و آن ها را حمام می‌دهد، دیگری هم کودک را درون آب گذاشته و مشغول صحبت است؟ فکر می‌کنید چه کسی بی احتیاطی کرده و جان کودکش را به خطر انداخته است؟ مادر سمت راست یا چپ؟

برای تشخیص شناخت احمق و مادر بی فکر تنها 6 ثانیه زمان دارید، پس عجله کنید!

.

معماش شناخت احمق

.

اکنون با دقت به تصویر نگاه کنید و به معمای شناخت احمق پاسخ دهید.

هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید معمای شناخت احمق را حل کنید؟ کار کدام یک احمقانه است؟

جواب

خوب، زمان شما به پایان رسیده است. حدس می زنیم خیلی از شما پاسخ درست را تشخیص داده اید. اما اگر به جواب خود شک دارید پس به تصویر زیر نگاه کنید:

معمای شناخت احمق

جواب معمای شناخت احمق: کار مادر سمت راست نادرست و به دور از عقل است. زیرا کودک طاقت آب سرد ندارد و مادر بدون توجه به سردی آب مشغول صحبت با تلفن است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شناخت احمق لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 615

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. ناشناس نیم‌رخ
    ناشناس

    خیر این جواب درست نیست زیرا مادر سمت چپ یک سگ کثیف و نجست را به همراه کودک خود به حمام برده است . اما مادر سمت را درست است که به سردی آب توجهی نکرده و در حال تلفن صحبت کردن است اما به فکر سلامتی درونی کودک خود است. ممکن است کودک در آب سرد سرما بخورد اما این رفع می‌شود اما زمانی که کودک عفونت های خیلی دردناک بگیرد دیگه نمی توان حال کودک را مثل قبل خوب کرد زیرا او از حیواناتی چون سگ تا آخر عمر میترسد

  2. ناشناس نیم‌رخ
    ناشناس

    خیر این جواب درست نیست زیرا مادر سمت چپ یک سگ کثیف و نجست را به همراه کودک خود به حمام برده است . اما مادر سمت راست درست است که به سردی آب توجهی نکرده و در حال تلفن صحبت کردن است اما به فکر سلامتی درونی کودک خود است. ممکن است کودک در آب سرد سرما بخورد این بیماری به زودی رفع می‌شود اما زمانی که کودک عفونت های حیوانی بگیرد دیگه نمی توان حال کودک را مثل قبل خوب کرد زیرا او از حیواناتی چون سگ تا آخر عمر میترسد.این بیماری ها خون کودک را کثیف کرده و گاهی باعث مرگ کودک میشود

    1. 💀 نیم‌رخ
      💀

      چه ربطی داره
      سگه خونگی هست احتمال انتقال عفونت حیوان به انسان خیلی کمه

      توی آب سرد احتمال سکته قلبی بچه وجود داره
      چون از تو لباس زمانی که دمای بدنش نرمال بوده رفته تو آب سرد

  3. بینام نیم‌رخ
    بینام

    ایقد ادمارو رو احمق فرض کردید ؟

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان