جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.1
(231)

هرکسی نیازهایی دارد که شریک زندگی و عاطفیش مکلف به برآورده کردن آن‌هاست تا طرف مقابلش راضی و خوشحال بماند. اگر این نیازها برآورده نشوند، ارتباطی هم وجود نخواهد داشت. یک مرد هم به اندازه یک زن می‌خواهد تا در زندگی مشترک از طرف همسرش درک شود و مورد احترام قرار بگیرد. او هم به دنبال امنیت، تعریف و تمجید است. در این نوشتار خواسته های مرد از یک رابطه را با هم خواهیم دید.

۱۰ چیز که مردان از یک رابطه می‌خواهند

فهرست زیر کمک‌تان می‌کند تا رابطه تان را مردتان بهبود دهید و خوشبختی را تجربه کنید:

وفاداری

وفادار بودن به شریک زندگی برای پایداری رابطه شما حیاتی است. فرقی نمی‌کند که چه کسی اقدام به خیانت و فریب می‌کند، اما این را بدانید که در زندگی مشترک، هر کسی که خیانت کند، باعث ناراحتی شریک عاطفیش می‌شود.

یک مرد به وفاداری همسرش نیاز دارد. اگر احساس می‌کنید، زندگی مشترکتان چیزی کم دارد، از این احساس حرف بزنید به شوهرتان بگویید که چه می‌خواهید. سعی نکنید به او خیانت کنید.

احترام در رابطه

25 نشانه پنهان در رفتار مرد عاشق خواسته های مرد از یک رابطه

همه خواهان احترام هستند، اما برای یک مرد، این بخشی جدایی ناپذیر از احساس عشق و تعهدش نسبت به شما است. اگر مردی احساس کند که همسرش به او یا نقشش در رابطه احترام نمی‌گذارد، چگونه می‌تواند به همسرش عشق بورزد؟ فراموش نکنید که مردها عشق و احترام را یکی می‎دانند.

اگر معشوق یک مرد احترامی برایش قائل نباشد، یا این حس احترام را بروز ندهد، باید دست از رابطه و عشقی پایدار بردارد. شاید گاهی از رفتار یا حرف‌های همسرتان انتخاب کنید، اما این انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب.

هرگز همسرتان را با عشق یا شوهر قبلی تان یا حتی با دیگر مردان زندگی تان مقایسه نکنید، زیرا این مقایسه فقط آن‌ها را خورد می‌کند. پس سعی کنید به او احترام بگذارید تا همیشه عاشق شما بماند.

راستگویی

آیا تا به حال شنیده اید که مردی بگوید “مرد است و حرفش”، اگر از همسرتان شنیده اید که چه بهتر! این جمله یعنی او با شما صادق است و برای صداقت و راستگویی در زندگی ارزش قائل است. به همین دلیل او هم چنین انتظاری از شریک زندگیش خواهد داشت.

یک مرد هرگز نمی‌خواهد به حرف‌هایتان شک کند یا بخواهد راست و دروغش را تفکیک کند، زیرا اعتمادش به شما را از دست می‌دهد.

اینکه او را شاهزاده سوار بر اسب سفید بدانید

یک مرد به این که شما او را چقدر قوی می‌دانید تا در روزهای سخت به او تکیه کنید، حساس است. او حتی گاهی می‌خواهد زنی گرفتار چالش‌ها باشید تا او مانند شاهزاده سوار بر اسب سفید بیاید و مشکلاتتان را حل کند. سپس وقتی شما را نجات بدهد، منتظر تحسین و تمجید می‌ماند. شما هم به عنوان یک زن اگر می‌خواهید همسرتان احساس یک ابرقهرمان را بازی کند، از کارهایی که برایتان انجام می‌دهد، تعریف کنید و بگویید که قدر کارهایش را می‌دانید.

امنیت در رابطه

نشانه‌های مردان سوء استفاده گر خواسته های مرد از یک رابطه

زنان دوست دارند که مردی عضلانی و قوی، آن‌ها را در آغوش بگیرد، زیرا احساس امنیت می‌کنند. در حالی که مردان لزوماً به قدرت جسمانی شما نیاز ندارند، آن‌ها باید در رابطه و ارتباط با شما احساس امنیت کنند. مردان کارهای غافلگیر کننده دوست ندارند، بلکه آن‌ها دوست دارند برنامه یا نقشه راه داشته باشند، این طوری بیشتر احساس امنیت می‌کنند.

صمیمیت

صمیمیت فیزیکی ضروری است. در حالی که زنان به صمیمیت عاطفی و فیزیکی نیاز دارند، مردان بیشتر به ارتباط فیزیکی نیاز دارند. هرچند در این مورد نمی‌توان بحث را زنانه و مردانه کرد اما خوب، مردان عاشق معاشقه هستند و همراهی همسرشان مهم است. اگر همراه او نباشید، ممکن است به اعتماد به نفس او صدمه بزنید.

اطمینان به حضور شما در زندگیش

آیا فکر می‌کنید همسرتان به شما وابسته است؟ آیا وقتی به شما نیاز دارد، همان لحظه و موقعیت حضور دارید؟ آیا زمانی که روزی بدی داشته و احساس ضعف و بیماری می‌کند، می‌توانید دستش را بگیرید؟

هیچ مردی آنقدر قوی نیست که همه مشکلات زندگیش را به تنهایی حل کند. بنابراین به حضور همیشگی شما در زندگیش نیاز دارد. اگر همسر و زنی قوی نباشید، هیچ وقت نمی‌توانید تکیه گاه و سنگ صبور شوهرتان باشید.

او باید به شما اعتماد کند تا بتواند با چالش‌های دنیای بیرون از خانه اش مبارزه کند. او به این که زنگ بزنید و بگویید منتظرید تا برگردد و با هم شام بخورید، نیاز دارد یا نیاز دارد تا بداند قرار است کجا بروید و چه برنامه‌ای دارید، پس سعی کنید اعتماد او را از بین نبرید و باعث استحکام رابطه‌تان شوید.

ماجراجویی

چرا مردان عاشق زنان اشتباه می شوند خواسته های مرد از یک رابطه

اگر هر روز هفته سرکار بروید، دوباره برگردید و بخوابید و صبح بعد دوباره به محل کارتان بروید و برگردید، زندگی‌تان کسل کننده خواهد بود. شما در زندگی به ماجراجویی نیاز دارید و نباید فراموش کنید که همسرتان هم به اندازه شما به ماجراجویی و تفریح نیاز دارد. او زنی می‌خواهد که بلد باشد بخندد، شوخی کند و با او خوش بگذراند و در زمان نیاز باعث آرامشش شود.

تعامل

هرچند زنان در ایجاد ارتباطات مهارت خاصی دارند، اما مردان هم باید بتوانند ارتباط برقرار کنند. هرچند مردها کمتر از احساساتشان صحبت می‌کنند اما تمایل زیادی به حرف زدن و گوش دادن از سوی همسرشان دارند. بنابراین سعی کنید گوش شنوا برای حرف‌های شوهرتان باشید. وقتی مردی در حال صحبت کردن با شماست، بدانید که به حمایت نیاز دارد، پس بدون هیچ قضاوتی صبر کنید تا حرف‌هایش تمام شود.

وقتی او به خواسته‌ها و نیازهای شما گوش می‌دهد، از شما هم همین توقع را دارد. زنان و مردان روش‌های ارتباطی متفاوتی دارند، اما هر دو باید این خیابان دوطرفه را طی کنند تا در میانه خیابان یکدیگر را ملاقات کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 231

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان