جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
24 بازدید

تست قدرت دید: چند مداد در تصویر وجود دارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست قدرت دید: چند مداد در تصویر وجود دارد؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(74)

تست قدرت دید: اگر می خواهید مهارت های بینایی خود را محک بزنید پس بگویید در تصویر چند مداد وجود دارد؟ این تست بینایی باعث شده تا هزاران کاربر شبکه های اجتماعی سر خود را بخارانند. به گفته طراح تست قدرت دید، تنها 1% از مردم که بینایی عالی دارند می توانند پاسخ صحیح را بگویند. شما چطور، آیا می توانید تعداد کل مدادهای موجود در تصویر را تشخیص دهید؟

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما هستند. بنابراین با انجام این آزمون بینایی می توانید مهارت های بصری خود را بهبود بخشید.

تست قدرت دید

اگر بتوانید تعداد کل مدادها را در این پازل تصویری بیابید، چشمانی به تیزبینی چشم عقاب دارید. با این حال، به یاد داشته باشید برای برای انجام این کار تنها 10 ثانیه زمان دارید.

در عکس چند مداد هست؟

پاسخ تست قدرت دید در پایین صفحه قرار دارد، زمانی که 10 ثانیه شما تمام شد، پاسخ درست را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

آزمون های بینایی به ما کمک می‌کنند تا توانایی‌های بینایی خود را ارزیابی کنیم. با تشخیص و تمایز درست اشیا، الگوها و تصاویر، می‌توانیم ببینیم که چقدر قادر به تشخیص و تمیز دادن آنها هستیم.

10 ثانیه شما تمام شد. اکنون وقت آن است تا پاسخ تست قدرت دید را فاش کنیم.

جواب

اگر دقت  کرده باشید حتما متوجه شدید که در تصویر مجموعا 72 مداد وجود دارد. 18 مداد به صورت افقی در مرکز چیده شده، 18 مداد به صورت عمودی در مرکز، 18 مداد به صورت مورب (با لاستیک در سمت چپ) و 18 مداد به صورت مورب (با لاستیک به سمت راست) چیده شده است.

تعداد مداد ها

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست قدرت دید لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 74

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان