جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

آزمون شناسایی اسنک خوردنی؛ کدام اسنک برای خوردن سالم است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی اسنک خوردنی؛ کدام اسنک برای خوردن سالم است؟
خواندن 2 دقیقه
3.7
(122)

آزمون شناسایی اسنک خوردنی: به نظر شما کدام اسنک خوردنی است؟ اگر بتوانید ظرف غذای سالم را تشخیص دهید، فرد باهوشی هستید. این بازی فکری تمرین خوبی برای رشد و بهبود ضریب هوشی شماست. در حین حل این‌گونه آزمون های ذهنی، باید مسئله و تصویر را با دقت بررسی کنید و با استفاده از مهارت های ذهنی و استدلال منطقی به پاسخ برسید. زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر خلاق حل می شوند.

هدف معماهایی مانند آزمون شناسایی اسنک خوردنی تقویت مهارت های بینایی، بهبود حافظه و افزایش دامنه توجه شماست. انجام این پازل ها می تواند توانایی های شناختی شما را افزایش دهد و مهارت های حل مسئله شما را تقویت کند. علاوه بر این، آنها یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای تمرین مغز شما هستند.

آزمون شناسایی اسنک خوردنی

کدام غذا سالم است

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، سه ظرف اسنک را نشان می دهد. چالش این است که تشخیص دهید کدام ظرف برای خوردن سالم است. اکنون یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید!

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید اسنک سالم را شناسایی کنید؟

جواب

اگر موفق شدید آزمون شناسایی اسنک خوردنی را حل کنید، به شما تبریک می گوییم. این نشانه ضریب هوشی و دقت بینایی شما است. به هر حال، حالا بیایید هر سه ظرف را بررسی کنیم:

  • ظرف اسنک سمت چپ پر از عنکبوت است.
  • در ظرف سمت راست جوراب های کثیفی وجود دارد که آن را غیرقابل خوردن می کند.
  • در ظرف وسطی چند لگو وجود دارد که می توان آنها را به راحتی جدا کرد.

بنابراین جواب آزمون شناسایی اسنک خوردنی ظرف وسطی است. این بازی فکری را با خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید و آنها را به چالش بکشید.

اسنک خوردنی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی اسنک خوردنی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 122

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان