جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
133 بازدید

معمای تشخیص قاتل مرد؛ در 8 ثانیه بگو قاتل مرد کیست؟!

معمای تشخیص قاتل مرد؛ در 8 ثانیه بگو قاتل مرد کیست؟!
خواندن 4 دقیقه
4.3
(16)

اگر فکر می کنید از ضریب هوشی بالایی برخوردارید پس معمای تشخیص قاتل مرد را حل کنید! سناریو از این قرار است: مردی در وان حمام به قتل رسیده است. در صحنه جرم سه زن که همه باردار به نظر می رسند، حضور دارد. شما باید نظر به شواهد و سرنخ های موجود در تصویر قاتل مرد را شناسایی کنید. اما فراموش نکنید فقط 8 ثانیه زمان دارید!

معماهای پلیسی مجموعه چالش‌ها و معماهایی هستند که می توانند توانایی های فکری شما را ارزیابی کنند. ین معماها اغلب از طریق تصاویر و نمودارها ارائه می‌شوند و از افراد می‌خواهند تا با توجه به اطلاعات موجود در عکس و استدلال منطقی، پاسخ مناسبی برای آنها ارائه دهند.

این بازی های فکری مانند معمای تشخیص قاتل مرد فواید زیادی دارند. با حل کردن آنها شما می توانید ذهن خود را به چالش بکشید و تمرین دهید! بله، همانگونه که جسم ما نیاز به ورزش دارد، ذهن ما نیز به ورزش و تمرین نیاز دارد. با حل تست های هوش و معماهای پلیسی مغز خود را به چالش بکشید و عملکرد آن را ارتقا دهید.

حرف بس است، حالا وارد عمل شوید و معمای تشخیص قاتل را حل کنید!

قاتل کیست؟

به تصویر زیر نگاه کنید؛ مردی به قتل رسیده و سه خانم باردار در صحنه وجود دارد. یکی از آنها مرد را کشته است، اما کدام یک؟ این سوالی است که شما باید در طول 8 ثانیه بعدی جواب بدهید.

معمای تشخیص قاتل مرد

.

.

.

.

.

.

.

.

معماها و تست های هوش روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

به هر حال، 8 ثانیه شما تمام شد. اگر به این بخش مطلب رسیده اید، یا به پاسخ خود شک دارید و یا هم هنوز به دنبال جواب سرگردان هستید. اما نگران نباشید، چون اکنون پاسخ معمای تشخیص قاتل مرد را فاش می کنیم.

جواب معمای تشخیص قاتل مرد

خانم اولی از سمت چپ تصویر مرد را کشته است! اگر دقت کنید متوجه می شوید که مرد با ضربه چاقو به قتل نرسیده است، بلکه در خفه شده چون هیچ خونی در آب مشاهده نمی شود. و اگر به شکم زن نگاه کنید متوجه می شوید که طنابی از زیر پیراهن او اویزان است. این یعنی او باردار نیست و وسیله جرم را در زیر لباسش پنهان کرده است، بنابراین جواب معمای تشخیص قاتل مرد، اوست.

قاتل مرد

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص قاتل مرد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست های هوش

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست. کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند. بازی‌های فکری و تست های هوش، تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان