جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

تست بینایی: آیا می توانید پلنگ استتار شده را پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی: آیا می توانید پلنگ استتار شده را پیدا کنید؟
خواندن 2 دقیقه
3.6
(42)

آزمون پلنگ مستتر: پیدا کردن پلنگ در این تصویر جنگل به قدری دشوار است که از هر 10 نفر تنها 1 نفر توانسته اند آن را پیدا کنند. حالا از چشمان تیزبین خود استفاده کنید و پلنگ را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید!

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند، شکار کنند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می کنند، بهتر به تغییرات نگران‌کننده واکنش نشان دهند.

آزمون پلنگ مستتر

تصویر زیر در نگاه اول یک صحنه جنگلی ساده از درختچه ها و درختان خشک معلوم می شود. اما جایی در این تصویر یک پلنگ زیبا به خوبی استتار شده است. چالش این است: شما باید در عرض 10 ثانیه پلنگ را پیدا کنید. آزمون پلنگ مستتر آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. همانگونه که قبلا گفتیم تنها 1 نفر از هر 10 نفر توانسته اند پلنگ را در این مدت زمان پیدا کنند.

پلنگ استتار شده را پیدا کنید

این تصویر را با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. ببینید آیا آنها می توانند پلنگ را در طول 10 ثانیه تشخیص دهند یا خیر!

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی

10 ثانیه شما به پایان رسیده است. به هر حال اگر تا هنوز به دنبال پلنگ هستید، نگران نباشید چون اکنون پاسخ آزمون پلنگ مستتر را فاش می کنیم.

پلنگ مستتر

پیدا کردن پلنگ نیازمند مهارت های بینایی عالی و چشمان تیزبین است. اگر موفق شدید پلنگ را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید به شما تبریک می گوییم، این نشانه بینایی فوق‌العاده شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون پلنگ مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 42

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان