جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

عکس کودکی ایلان ماسک در فضای مجازی وایرال شد؛ واکنش ماسک چه بود؟

عکس کودکی ایلان ماسک در فضای مجازی وایرال شد؛ واکنش ماسک چه بود؟
خواندن 2 دقیقه
5
(2)

ایلان ماسک، مرد مشهور کسب و کار، به دلیل فعالیت‌های متفاوت و بی‌نظیر خود، در سال‌های اخیر اغلب در سرفصل اخبار بوده است. اخیراً هم که با راه اندازی اپلیکیشن Threads که به عنوان جایگزینی برای توییترِ ماسک نیز از آن صحبت می‌شود، در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، به حدی که هر جا را که ببینید خبری از ایلان ماسک، تردز و شکایت توییتر از تردز به چشم می‌خورد.

اما امروز دلیل دیگری برای حضور مدیر تسلا در راس خبرها داریم. تصویر کودکی ایلان ماسک! بله تصویری از دوران کودکی ایلان ماسک در توییتر دست به دست می‌شود. به نظر می‌رسد که ایلان در این تصویر ۷ تا ۱۱ ماهه است و لبخندی هم به لب دارد.

دانشجوی ایلان ماسک در دانشگاه پنسیلوانیا عکس کودکی ایلان ماسک

نکته قابل توجه در مورد این پست وایرال این است که ماسک هم در مورد آن صحبت کرده است. این تصویر توسط یکی از کاربران در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. او نوشته است: “کودکی که مسیر مریخ را باز می‌کند و ماشین‌های الکتریکی را به یک وسیله  عادی در جاده‌های سراسر جهان تبدیل می‌کند… ایلان کوچولو.”

این تصویر سیاه و سفید خیلی زود توجه ماسک را به خود جلب کرد. او واکنش نشان داد و گفت: «مسخره به نظر می رسم.» علاوه بر این، پست تصویر کودکی ایلان ماسک با بیش از 1.6 میلیون بازدید در فضای مجازی وایرال شد و افراد زیادی نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک گذاشتند و تصویر کودکی ایلان را “گرانبها” و “زیبا” نامیدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان