جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
245 بازدید

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن و نتیجه: یک زامبی!

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن و نتیجه: یک زامبی!
خواندن 6 دقیقه
3
(7)

واقعیت این است که به اندازه تمام آدم‌های دنیا سلیقه و طرز فکر وجود دارد و هر کسی خود را به گونه‌ای خوشحال می‌یابد. اما برخی از کارهایی که آدم‌ها انجام می‌دهند واقعا کله خراب می‌خواهد! مثل جراحی برای باربی شدن! در این نوشتار با سه مورد از کله‌خراب‌ها آشنا خواهیم شد. با خبرنامه همراه باشید!

بیش از یک میلیون دلار هزینه جراحی برای اینکه باربی شوی!

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

نیکی اگزوتیکا یک زن تراجنسیتی 40 ساله اهل ایالات متحده آمریکا است. او که مبلغ هنگفتی را برای جراحی پلاستیک خرج کرده است با افتخار تحول باورنکردنی خود را نشان می‌دهد. او از گفتن این که الان بسیار خوشحال است و از چهره‌اش رضایت کامل دارد، خسته نمی‌شود.

نیکی اگزوتیکا در 20 سال گذشته چندین عمل جراحی انجام داده است تا شبیه عروسک باربی شود! او اصلاح سینه، جراحی بینی، لیفت صورت و حتی صدا درمانی انجام داده است. تصورش را بکنید! این همه عذاب و جراحی برای اینکه شبیه عروسک باربی شود.

نیکی در مصاحبه‌ها می‌گوید: «من بیش از یک میلیون دلار برای تبدیل بدنم به یک بدن پلاستیکی بدون عیب و نقص خرج کرده ام. او می‌افزاید: «من ظاهر باربی را انتخاب کردم زیرا از کودکی به این عروسک علاقه زیادی داشتم.»

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

نیکی با واکنش‌های مختلفی از سوی افرادی که از داستان او مطلع می‌شوند، مواجه می‌شود. بسیاری از مردم این سوال را می‌پرسند که چه چیزی این عروسک را خاص کرده است؟ چه چیزی او را گران‌ترین عروسک دنیا کرده است؟ اوه، او واقعا یک میلیون برای صورت و بدنش خرج کرده است!؟» نیکی می‌گوید: «موضوع خیلی فراتر از این حرف‌هاست!»

این زن از سن 2 سالگی، می‌دانست که با اطرافیانش متفاوت است، زیرا دوست داشت آرایش کند و لاک بزند.

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

نیکی همچنین به تصویر باربی و ستارگان پاپ مانند مدونا علاقه وافر داشت و همه اینها با این احساس همراه بود که او در بدن اشتباهی به دنیا آمده است!

«من از زمانی که کوچک بودم متوجه شدم که قطعاً مشکلی در من وجود دارد. وقتی پسر بودم همیشه عروسک‌های باربی پسر عمویم را می‌دزدیدم. مادرم بعد از مدتی آنها را زیر تخت من پیدا می‌کرد.»

“این تغییر سخت بود، باید صبر می کردم تا دبیرستان را تمام کنم. افراد زیادی وجود داشتند که به من حرف‌های بدی می‌زدند. وقتی تغییر جنسیت دادم، حس بسیار خوبی داشتم؛ این بهترین حسی بود که تا به آن زمان تجربه کرده بودم! احساس نشاط‌آوری به من دست داده بود. می‌دانستم که بالاخره هویتم را پیدا کرده‌ام.»

نیکی اکنون توسط شخصیت‌های برجسته‌ای احاطه شده است

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

این زن اغلب عکس هایی را در اینستاگرامش منتشر می‌کند که در آن با یک سلبریتی یا ستاره ژست گرفته است.

به نظر می‌رسد جاستین جدلیکا، مردی که به او “عروسک انسانی کِن” می‌گویند، با نیکی رابطه بسیار نزدیکی داشته باشد. مردم او را با این عنوان لقب داده اند، زیرا او بیش از صد عمل زیبایی انجام داده است تا شبیه کن شود!‌ ظاهرا که تب شبیه شدن به عروسک فقط متعلق به خانم‌ها نیست.

نیکی با مهربانی او را “برادر پلاستیکی” خود می‌خواند و به نظر می‌رسد که این دو واقعاً از دگرگونی‌های باورنکردنی خود لذت می‌برند.

زنی که شبیه به زامبی شد!

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

و اما داستان دیگری هم برای‌تان داریم!‌ داستان در مورد زنی است که 43 عمل جراحی انجام داد تا شبیه عروسک باربی شود، اما به دلایلی مردم او را “زامبی” می‌نامند. بدشانسی بدتر از این داریم؟

دالیا نعیم، 29 ساله، اهل بغداد، هزاران دلار را صرف تغییری خیره‌کننده کرده است تا شبیه شخصیت نمادین باربی شود. حتی بسیاری از مردم او را «باربی عراقی» نامیده‌اند، زیرا موهای بلوند و ظاهری کاملاً جذاب و متفاوت دارد.

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

ما تصمیم گرفتیم بفهمیم دالیا چگونه با شهرت ناگهانی خود زندگی می‌کند و چگونه در میان انتقادهای زیادی که دریافت می‌کند پیش می‌رود و به زندگی خود ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد که انتقادها و ایراداتی که مردم از او می‌گیرند واقعاً مانعی برای رویای او نیست.

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

این زن بعد از اینکه چهره جدید خود را به نمایش گذاشت، فضای آنلاین را با شوک بزرگی روبرو کرد! دالیا نعیم، 29 ساله، همیشه آرزو داشته است که ظاهری شبیه به عروسک نمادین باربی داشته باشد. اعتقاد بر این است که او برای کپی کردن ظاهر باربی تحت 43 عمل زیبایی قرار گرفته است.

دالیا در کشور خود عراق مجری و بازیگر است و عکس‌هایی از چهره خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و جدیدترین پیشرفت‌ها و تغییرات خود را به نمایش می‌گذارد.

این زن بیش از 990000 فالوور در اینستاگرام دارد و بسیاری از آنها نمی‌توانند متوجه شوند که او در طول سال‌ها از زمانی که تغییرش را شروع کرده، تا چه حد تغییر کرده است. در واقع باید بگوییم که در حال حاضر اگر یک عکس قدیمی از او ببینید تقریباً غیرممکن است که بتوانید تشخیص بدهید او دالیاست!

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

دالیا هرگز از ستایش افرادی که به او کمک می‌کنند تا به ظاهر ایده آل خود برسد خسته نمی‌شود. او از آرایشگری که با او کار می کند هم حسابی تعریف می‌کند و می‌گوید: “شیوه آرایش کردن تو باربی ساز است.”

این زن برای رسیدن به ظاهر رویایی خود بسیار پیگیر و پرتلاش بوده است. اقدامات دالیا استفاده از ژل‌های فیلر لب و جراحی بزرگ کردن سینه را شامل می‌شود. دالیا در نتیجه اصرار و تلاشی که به خرج داده، اکنون به رویای خود نزدیک می‌شود و کم مانده که دقیقاً شبیه باربی شود.

اما نظرات مردم در مورد سخت کوشی او و تلاشی که برای تغییر ظاهرش دارد بحث برانگیز است. به نظر نمی رسد که همه ظاهر او را بپسندند!

جراحی چند میلیون دلاری برای باربی شدن

برخی از فالوورهای دالیا حسابی از او انتقاد می‌کنند و حتی یک نفر گفته که او شبیه زامبی شده است. اما بسیاری از مردم از زن جوان حمایت می‌کنند و معتقدند همین که به دنبال رویاهای خود است، خیلی ارزش دارد. برخی از مردان در نظرات صفحه‌اش او را “یک گل رز زیبا” می‌نامند و برخی دیگر فقط ظاهر زیبای او را به گونه‌ای تحسین می‌کنند.

به نظر می‌رسد که دالیا به نظرات منفی اهمیت چندانی نمی‌دهد. در حال حاضر، او نمی‌تواند جراحی بیشتری در استرالیا انجام دهد، بنابراین مشغول جستجو برای پیدا کردن کلینیک‌های بین‌المللی خوب است تا به انجام کارهایی که او را خوشحال و به رویایش نزدیک‌تر می‌کنند، ادامه دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان