جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
1.7
(9)

منفورترین فرد دنیا کیست؟ در دنیایی مملو از نظرات و دیدگاه های گوناگون، یافتن افرادی که باعث برانگیختن احساسات منفی بین مردم می‌شوند، جای تعجبی ندارد. در حالی که نفرت کلمه آزاردهنده‌ای است، اما برخی مردم با کارهای‌شان باعث شده‌اند که مردم به آن‌ها لقب منفورترین افراد جهان را بدهند.

در این نوشتار مجموعه‌ای از افراد سرشناس چه سیاستمدار یا یک سلبریتی فهرست شده که مردم به آن‌ها به چشم منفورترین افراد جهان در سال 2023 نگاه می‌کنند.

منفورترین افراد جهان در سال 2023

فهرست منفورترین افراد جهان را در زیر می‌بینید:

6ix9ine (دانیل هرناندز)

منفورترین افراد جهان

6ix9ine، رپر جنجالی، به دلیل مشارکت در فعالیت های گروهی، ترویج خشونت و شخصیت پر زرق و برقش با واکنش‌های شدیدی مواجه شده است. بسیاری، او را فردی بدذات می‌دانند که با مجریان قانون برای کاهش مجازات زندانش همدستی کرده است. به همین دلیل با خدشه دار شدن اعتبارش، جزء منفورترین افراد جهان قرار گرفته است.

نواز شریف

منفورترین افراد جهان

نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان، به دلیل اتهامات فساد و سوء مدیریت در دوران فعالیت سیاسی خود، مورد انتقاد مردم قرار گرفته است. بسیاری او را مسئول نابرابری اقتصادی و ناتوانی در رسیدگی به نیازهای شهروندان این کشور می‌دانند.

ولادیمیر پوتین

منفورترین افراد جهان

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، شخصیتی بحث برانگیز در صحنه جهانی است. همواره انتقادات زیادی در زمینه نقض حقوق بشر توسط او، سرکوب مخالفان سیاسی و اقدامات تهاجمی او در سیاست خارجی به ویژه در مورد اوکراین همیشه وجود داشته است.

جو بایدن

منفورترین افراد جهان

جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، با انتقاد جناح‌های مختلف مواجه است. مخالفان استدلال می‌کنند که سیاست های او برای برخی صنایع مضر است. آن‌ها بر این باوراند که جو بایدن بر خلاف وعده‌های انتخاباتی خود، آن طور که باید عملکرد رضایت بخشی ندارد.

کیم جونگ اون

منفورترین افراد جهان

رهبر کره شمالی کیم جونگ اون به دلیل رژیم سرکوبگرش، نقض حقوق بشر و جاه طلبی‌های هسته‌ای به طور گسترده مورد توهین مردم در سراسر جهان قرار می‌گیرد. حکومت او منجر به سرکوب شدید، قحطی و یک موضع انزواطلبانه شده و از سوی جامعه بین المللی مورد محکومیت قرار گرفته است.

مارتین شکرلی

منفورترین افراد جهان

مارتین شکرلی، مدیرعامل سابق شرکت داروسازی تورینگ، به دلیل افزایش چشمگیر قیمت یک داروی حیاتی باعث بدنامی خود شد. او با اولویت قرار دادن سود بر رفاه و سلامتی مردم باعث شد که به آدمی حریص و سنگدل تبدیل شود.

جاستین بیبر

منفورترین افراد جهان

جاستین بیبر، خواننده موسیقی پاپ، در طول زندگی حرفه‌ای خود با واکنش‌های شدید مواجه شده است. منتقدان او را متهم به گستاخی، ناپختگی و رفتارهای سبک سرانه می‌کنند. زندگی پرحاشیه او پس از به اوج رسیدنش باعث برداشت‌های منفی و انتقادات شدید از سوی مردم شد.

تد باندی

منفورترین افراد جهان

تد باندی، یک قاتل سریالی بدنام آمریکایی، به دلیل جنایات خود ترس و انزجار را به دیگران القا کرده است. مردمی که از اعمال وحشیانه تد باندی باخبر هستند و می‌دانند که او جان بسیاری از افراد بی‌گناه را گرفته، از او به عنوان منفورترین فرد روی زمین یاد کرده اند.

اندرو تیت

منفورترین افراد جهان

اندرو تیت، یک شخصیت بحث برانگیز اینترنتی، به خاطر اظهارات جنسی و زن ستیزانه‌اش باعث خشمگین شدن مردم جهان شده است. دیدگاه های او در مورد زنان، روابط و مردانگی همیشه مورد انتقاد قرار داشته و بسیاری از مردم نظرات او را به ضرر جامعه انسانی می‌دانند. او یکی از منفورترین افراد جهان است.

شی جین پینگ

منفورترین افراد جهان

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به دلیل نقض حقوق بشر، از جمله آزار و اذیت مسلمانان اویغور، سانسور و کنترل مستبدانه، توسط جامعه بین المللی محکوم شده است. سیاست‌های دولت او، چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌المللی، واکنش‌های شدیدی را برانگیخته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان