جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
3.3
(213)

برای درک این که مردها چگونه عاشق می‌شوند، ابتدا باید یاد بگیرید که چطور توجه آن‌ها را به خود جلب کنید. سپس می‌توانید به راحتی مرد مورد علاقه‌تان را عاشق خود کنید. اگر به دنبال رسیدن به مرد رویاهایتان هستید، پس این 29 ترفند روانشناسی برای جذب مردان یا پسر مورد علاقه‌تان را مطالعه کنید.

اجازه دهید در مورد خودش صحبت کند

بر اساس یک مطالعه هرگاه مردی در مورد چیزی که دوست دارد صحبت می‌کند، هورمون احساس خوب در مغزش شروع به ترشح می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید احساس لذت بیشتری به او بدهید، سکوت کنید و بگذارید او صحبت کند. حتی می‌توانید سؤالاتی بپرسید که باعث می‌شود او را تشویق به گفتگو کنید. فراموش نکنید که با صحبت به هم نزدیک‌تر می‌شوید.

به تمام شوخی‌هایش بخندید

خواسته های زنان در یک رابطه عاطفی

وقتی نامزد، همسر یا حتی مرد مورد علاقه‌ شما جوک تعریف می‌کند، بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که نخندید و ساکت بنشینید. ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما مطالعات نشان داده که خنده باعث آزاد شدن دوپامین در مغز می‌شود و شما با خندیدن به جوک‌های او، در واقع او را تشویق می‌کنید که به چیزهای خنده دار بیشتری برای گفتن فکر کند و از کنار شما بودن لذت بیشتری ببرد.

لمسش کنید

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما حتی کوتاه‌ترین لمس می‌تواند به پایداری ارتباط بین افراد کمک کند. با این کار باعث می‌شوید احساس صمیمیت بین‌تان بیشتر شود و او شما را بیشتر دوست داشته باشد.

به حرف‌هایش بخندید

بخندید! شنیدن صدای خنده شما برای او لذت بخش است. بنابراین با صدای بلند بخندید.

به او نشان دهید که برایتان اهمیت دارد

هر پسری دوست دارد با دختری وارد رابطه شود که به او احساس خاص بودن میدهد. وقتی کار خوبی از او می‌بینید، با گفتن متشکرم نشان دهید که چقدر بودنش برای شما مهم است. در ملاقات بعدی هم دوباره از او قدردانی کنید و نشان دهید که چقدر بابت کاری که انجام داده‌، ممنونش هستید.

به چشمانش نگاه کنید

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما در واقع برای اکثر مردم نگاه کردن مستقیم به چشم‌های یک فرد، به خصوص اگر کسی باشد که دوستش دارند، سخت به نظر می‌رسد. اما اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید به چشم هایش نگاه کنید.

پسرها دخترانی را ترجیح می‌دهند که با آن‌ها ارتباط چشمی برقرار کنند. بنابراین، هنگامی که با او صحبت می‌کنید، مستقیم به چشمانش نگاه کنید. با این کار به او اجازه می‌دهید تا ببیند که چقدر زیبا و با اعتماد به نفس هستید.

زبان بدن او را تقلید کنید

اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان از شما خوشش بیاید، زبان بدن او را تقلید کنید. وقتی به دیوار تکیه داده است، شما هم به دیوار رو به رو یا کناریش تکیه بزنید مردها بیشتر جذب زنانی می‌شوند که گفتار و رفتار آن‌ها را تقلید می‌کنند.

به او لبخند بزنید

ترفند روانشناسی برای جذب مردان

لبخند زدن راهی فوق العاده برای جذب مرد رویاهای شماست. بر اساس یک مطالعه مردان، زنان خندان را جذاب‌تر و قابل دسترس‌تر از کسانی می‌‌بینند که حالت جدی‌ دارند. به روی او لبخند‌های واقعی بزنید، آن وقت خواهید دید که چقدر زود مجذوب شما خواهد شد.

احساسات خود را به زبان بیاورید

مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که از احساسات‌شان حرف می‌زنند. او را دعوت به بیرون رفتن کنید، از کارها و سرگرمی‌های مورد علاقه تان حرف بزنید. اگر می‌خواهید چتربازی یا صخره نرودی را امتحان کنید، حتما بگویید و او را دعوت به همراهی کنید. مطمئنا او هم استقبال خواهد کرد.

به تناسب اندام‌تان توجه کنید

مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که اندامی زیبا دارند. پس به تناسب اندام‌تان توجه کنید. تناسب اندام به شما کمک می‌کند جوان‌تر به نظر برسید. با این کار نه تنها او را مجذوب خودتان می‌کنید بلکه در زندگی جنسی‌تان هم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار خواهید بود.

قبل از خواب و بعد از بیدار شدن دوش بگیرید

همیشه باید قبل از خواب دوش بگیرید، اما گاهی اوقات این کافی نیست. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که بوی صابون می‌دهند – پس بعد از بیدار شدن هم دوش بگیرید. این یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید به مرد علاقه‌تان ابراز علاقه کنید و نشان دهید که به او اهمیت می‌دهید.

فضای نیمه تاریک را برای نشستن انتخاب کنید

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که در قرار ملاقات‌، مرد مورد علاقه‌تان دوست دارد در فضای نیمه تاریک بنشیند؟  شاید بگویید چرا، دلیل آن احساس نزدیکی مرد به شما است. وقتی در فضایی کم نور می‌نشینید، او به شما احساس نزدیکی بیشتری می‌کند. بنابراین، اگر قرار است ملاقات بعدی هم داشته باشید، سعی کنید، فضای تاریکی را انتخاب کنید.

گستاخ و شجاع باشید

مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که از بیان نظرات‌شان نمی‌ترسند. مردها زنی را دوست دارند که مسئولیت پذیر‌ است و از صحبت در مورد نظر و فکرش ابایی ندارد. با مرد مورد علاقه تان بحث کنید، کنترل اوضاع را به دست بگیرید و بدون نگرانی از آسیب رساندن به احساساتش، حرف دلتان را بگویید. اگر قدرت‌تان را نشان دهید، مطمئناً او را مجذوب خود خواهید کرد.

کلاه‌های فانتزی بپوشید

ترفند روانشناسی برای جذب مردان

مردان از زنانی خوششان می‌آیند که کلاه های فانتزی به سر می‌کنند. شاید فکرش را نکنید، اما یک کلاه آفتاب‌گیر بزرگ مطمئناً توجه یک مرد را به شما جلب می‌‌کند. بنابراین دفعه بعد که شام ​​می‌خورید، با توجه به فصل یک کلاه فانتزی بپوشید.

در مورد ماشین‌ها صحبت کنید

مردان جذب زنانی می‌شوند که اطلاعات عمومی خوبی در مورد ماشین‌ها دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید توجه او را به خود جلب کنید، سعی کنید به جای صحبت در مورد حاشیه و شایعات افراد مشهور، در مورد ماشین‌ها صحبت کنید. اگر اطلاعات زیادی ندارید، نیازی نیست خجالت بکشید. از این گذشته، اکثر مردان هم اطلاعات زیادی در مورد ماشین‌ها ندارند.

او را به باغ وحش ببرید

اگر می‌خواهید مردی را جذب کنید، بهتر است او را به باغ وحش ببرید. مردان بیشتر جذب دخترانی می‌شوند که به حیوانات علاقه دارند.

لباس‌های زرق و برق دار انتخاب کنید

اکثر مردم عاشق زرق و برق هستند و چیزهای درخشان و پر زرق و برق را دوست دارند. مطالعات نشان داده است که اگر لباس پر زرق و برق بپوشید، مرد مورد علاقه‌تان را جذب خواهید کرد.

آهنگ مورد علاقه‌اش را پخش کنید

اگر می‌خواهید مردی را جذب کنید، سعی کنید آهنگ مورد علاقه‌اش را پخش کنید و صدایش را بلند کنید. طبق تحقیقات، مردان بیشتر جذب زنانی می‌‌شوند که آهنگ مورد علاقه‌شان را گوش می‌دهند. حتی اگر نتوانید یک آلت موسیقی را خودتان بنوازید، همین قدر که آهنگ مورد علاقه‌اش را پخش کنید هم می‌توانید از او دل ببرید.

نام او را به خاطر بسپارید

پسرها بیشتر جذب زنانی می‌شوند که نام‌شان را حفظ می‌کنند و آن‌ها را به نام کوچک‌شان صدا می‌زنند. بنابراین، دفعه بعد که او را ملاقات کردید، سعی کنید حتما نامش را صدا بزنید.

دلبری کنید

مردان عاشق
ترفند روانشناسی برای جذب مردان

اگر می‌خواهید مردی را جذب کنید، از جذابیت زنانه‌تان استفاده کنید. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که هنگام صحبت گاهی هم آن‌ها را لمس می‌کنند.

مهر تایید خانواده‌اش را بگیرید

اگر می خواهید مردی را جذب کنید، سعی کنید توجه خانواده‌اش را خود جلب کنید. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خانواده‌شان هم او را تایید کنند. اگر می‌خواهید برای همیشه کنار مرد مورد علاقه‌تان زندگی کنید، حتما تایید خانواده‌اش را به دست آورید تا احساس امنیت بیشتری در رابطه‌تان داشته باشید.

همیشه خوشبو باشید

مردان جذب دخترانی می‌شوند که خوشبو هستند. پس فراموش نکنید که قبل از رفتن سر قرار، دوش بگیرید و عطر بزنید.

مهارت خوبی در آشپزی داشته باشید

اگر می‌خواهید پسری را جذب کنید، سعی کنید آشپز خوبی باشید و او را با غذاهای خوشمزه که می‌پزید غافلگیر کنید. آشپزی مدت‌هاست که یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زنان در نظر گرفته می‌‌شود که در عین حال راهی برای دلبری از مرد مورد علاقه‌شان هم است.

مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که برای آن‌ها غذا درست می‌کنند حتی اگر در این کار مهارت زیادی نداشته باشند. بنابراین اگر با مردی قرار ملاقات گذاشتید، کمی غذا بپزید و با خود ببرید.

او را منتظر بگذارید

اگر می‌خواهید پسری را جذب کنید، سعی کنید وقتی از شما درخواست ملاقاتی می‌شود، فوری قبول نکنید، بلکه کمی او را منتظر بگذارید. سعی کنید زیاده روی نکنید اما چند روز منتظر ماندن مشکلی ندارد.

از ناخن‌های تان استفاده کنید

اگر می‌خواهید مردی را مجذوب خود کنید، سعی کنید با ناخن‌های تان او را تحت تاثیر قرار دهید. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که به آرامی با ناخن‌هایشان آن‌ها را لمس می‌کنند. بنابراین، اگر با مردی که دوستش دارید برخورد نزدیکی دارید، حتما از ناخن‌هایتان استفاده کنید، اما از بلندی ناخن هایتان مطمئن شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 213

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان