جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
108 بازدید

معمای تشخیص آدم فضایی؛ چه کسی انسان نیست؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای تشخیص آدم فضایی؛ چه کسی انسان نیست؟
خواندن 3 دقیقه
3.1
(81)

اگر باهوش هستید معمای تشخیص آدم فضایی را حل کنید. به تصویر نگاه کنید و بگویید چه کسی یک انسان نیست. این تست برای ارزیابی و بهبود مهارت های ذهنی شما ساخته شده است. با انجام این گونه بازی های فکری می توانید ضریب هوشی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید.

برخی ها می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. بازی های فکری و معماها مغز را فعال نگه می دارند و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشیم. معمای تشخیص آدم فضایی نیز  دقیقا یکی از همین گونه معماها است که در آن شما باید تشخیص دهید چه کسی یک انسان نیست.

حالا بیایید بدون اتلاف وقت سراغ معما برویم.

تصویر معمای تشخیص آدم فضایی

آدم فضایی کیست

در معمای تشخیص آدم فضایی شما می توانید عده ای از افراد را ببینید که کنار هم جمع شده اند، ظاهرا یک مهمانی است. خوب به حال، به این کاری نداریم. همان طور که قبلا گفتیم این معما برای محک زدن هوش شما طراحی شده است. یک آدم فضایی در این تصویر وجود دارد و شما باید آن را تشخیص دهید. به نظر شما چه کسی از جهان دیگر است؟

برای رسیدن به جواب باید تصویر را با دقت بررسی کنید و خلاقه فکر کنید. حل پازل ها و بازی های فکری به مهارت های هوشی عالی نیاز دارد. حل کردن معماها باعث می شود تا دوپامین در بدن شما ترشح شود که در نتیجه باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

فراموش نکنید پاسخ معمای تشخیص آدم فضایی در پایین صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

چه کسی انسان نیست؟

.

.

.

پاسخ معما

پاسخ معمای تشخیص آدم فضایی خانمی است که لباس سبز پوشیده است. می پرسید چرا؟ به تصویر زیر نگاه کنید، او پا ندارد و در هوا ایستاده. بنابراین او یک انسان نیست.

آدم فضایی

 

کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص آدم فضایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 81

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان