جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(90)

آیا می‌دانید که زنان در رابطه جنسی چه چیزی از همسرشان می‌خواهند؟ یا هرگز فکر کرده‌اید که آیا همرستان از عملکرد شما در طول رابطه راضی است یا خیر؟ آیا هرگز به توقعات جنسی او توجه می‌کنید؟ همانطور که می‌دانید رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی مشترک است که باید حتما به آن توجه شود. بنابراین توصیه ما این است که به انتظارات زنان در رابطه جنسی توجه کنید تا زندگی آرام و پایداری داشته باشید.

هرگز عجله نکنید

به همه نقاط بدن همسرتان توجه کنید، در قدم اول ابتدا فضای بین تان را گرم کنید و همسرتان را برای داشتن رابطه‌ای لذت بخش آماده کنید. معاشقه کنید، همسرتان را ببوسید و نوازشش کنید.

زن‌ها هم می‌خواهند صدای‌تان را بشنوند

علت خواب آلودگی مردان پس از رابطه جنسی
انتظارات زنان در رابطه جنسی

همانطور که شما دوست دارید صداهای برخواسته از تمنای جنسی همسرتان را بشنوید او هم می‌خواهد شاهد صحبت کردن و شنیدن صدای شما باشد. از احساسات‌تان صحبت کنید تا حس کنند که می‌توانند شما را تحت تاثیر قرار دهند. با این کار همسرتان را ذوق زده خواهید کرد. اگر حین رابطه از حستان صحبت کنید همسرتان با همه وجود پذیرای شما می‌شوند.

دستان تان بیکار نباشند

برای اغلب زنان ممکن است به ارگاسم رسیدن فقط با دخول غیرممکن باشد. برای همین با دستان و انگشتان‌تان نقطه به نقطه بدن او را لمس کنید. بهترین حالت تحریک جنسی، حرکت دستان شما است.

هر شگردی بلدید استفاده کنید

هر کدام از زن‌ها به شیوه خودشان تحریک می‌شوند و تمایل برقراری رابطه را پیدا می‌کنند. بنابراین سعی کنید هرچه بلد هستید را رو کنید. از هیچ حرکتی بوسه، نوازش یا هر چه که می‌تواند همسرتان را به وجد بیاورد استفاده کنید. مطمئنا همسرتان را خوشحال می‌کنید.

آرام و بدون عجله لباس‌های همسرتان را دربیاورید

زنان‌ها دوست دارند هنگام برقراری رابطه جنسی مثل یک هدیه کادو پیچ شده به آرامی لباس‌هایشان را دربیاورید. این طوری حس می‌کنند که قدرشان را می‌دانید و زیبایی و جذابیت ظاهری او هستید. البته بعضی از زنان حرکات پرشتاب‌تان را دوست دارند.

ذکر و فکرتان، تمام شدن رابطه نباشد

یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد روغن نارگیل به جای روان کننده داشتن رابطه جنسی روزانه
انتظارات زنان در رابطه جنسی

دیر یا زود شما مردان باید یاد بگیرید که خودتان را کنترل کنید و یکه تازی نکنید. صبر کنید و بگذارید این مسیر تا نقطه لذتبخشش ادامه پیدا کند و با هم به اوج برسید.

پوزیشن‌های جدید را امتحان کنید

همه زوج‌ها در طول زندگی جنسی همیشه دو سه نوع از پوزیشن‌ها را به طور مداوم تکرار می‌کنند که طبعیتا پس از مدتی خسته کننده و بی‌مزه می‌شوند. یادتان نرود که هر چند وقت یک بار یک پوزیشن جدید را امتحان کنید.

به چشمان همسرتان نگاه کنید

اگر به چشمان همسرتان نگاه کنید، حس بهتری درون او ایجاد می‌کنید. هنگام برقراری رابطه همسرتان را ببوسید و چشمانش نگاه کنید تا به صمیمیت بین‌تان بیافزاید.

عشق‌بازی یعنی همه چیز

کالری سوزی و رابطه جنسی داشتن رابطه جنسی روزانه اولین رابطه جنسی
انتظارات زنان در رابطه جنسی

برای بعضی زنان، عشقبازی حتی دوست داشتنی‌تر از آمیزش است. پس هیچ وقت از عشقبازی با سرعت و عجله عبور نکنید.

ارگاسم فوری

عموما همه فکر می‌کنند که زنان خیلی سریع به ارگاسم می‌رسند، در حالی که چنین نیست و ممکن است زنان به زمان بیشتری برای رسیدن به ارگاسم و اوج لذت جنسی نیاز داشته باشند.

مطیع بودن

هرچند برخی از زنان از رابطه‌ای که تحت سلطه مردان انجام می‌شود، لذت می‌برند. اما همه زنان از این که مرد یکه تازی کند و رابطه را به دست بگیرند، لذت نمی‌برند. بنابراین به همسرتان هم زمان برای مانور بدهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 90

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان