جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
201 بازدید

معمای موز و طناب: اگر باهوش هستید بگویید موز به کدام طناب متصل است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای موز و طناب: اگر باهوش هستید بگویید موز به کدام طناب متصل است؟
خواندن 3 دقیقه
2.7
(14)

معمای موز و طناب: فقط افراد باهوش می توانند این معما را حل کنند. چالش بسیار ساده است، آیا می توانید در عرض 7 ثانیه تشخیص دهید که کدام طناب به موز متصل است؟

معمای موز و طناب یک راه سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از بازی های فکری، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. پازل های تصویری با افزودن یک عنصر سرگرم کننده به بازی، یک معمای ساده را جذاب تر می کنند. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید زیرا پاسخ همیشه در مقابل شما نخواهد بود.

معمای موز و طناب

کدام رشته به موز متصل است؟

این تست به عنوان یک بازی فکری برای تست سطح هوش شما ساخته شده است. در تصویر یک موز که طنابی به آن متصل شده است را مشاهده می کنید. همچنین یک تخته چوب و چهار رشته نخ/طناب – 1، 2، 3 و 4، نیز در تصویر وجود دارد. شما باید تشخیص دهید که کدام طناب به موز ختم می شود.

لازم است قبل از پاسخ دادن به معمای موز و طناب به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. با این حال، پاسخ این بازی فکری در پایین صفحه گذاشته شده است، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا موفق شدید معمای موز و طناب را حل کنید؟

جواب معما

در پازل، باید طنابی را که به موز منتهی می شود در بین چهار رشته – 1، 2، 3، و 4 مشخص کنید. اگر به رشته ها نگاه کنید، ممکن است فکر کنید که طناب سوم به موز متصل است. با این حال، اگر بین طناب هایی که به موز منتهی می شوند خط بکشید، متوجه خواهید شد که طناب دوم به موز ختم می شود.

جواب معمای موز

بنابراین، پاسخ معمای موز و طناب، طناب دوم است.

این پازل فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن ضریب هوش شما است. به هر حال به ما بگویید، آیا توانستید در طول 7 ثانیه تشخیص دهید کدام طناب به موز ختم می شود؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای موز و طناب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان