جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27 بازدید

آزمون بینایی چهره های پنهان: آیا می توانید 4 چهره پنهان شده در میان گل ها را در 12 ثانیه تشخیص دهید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون بینایی چهره های پنهان: آیا می توانید 4 چهره پنهان شده در میان گل ها را در 12 ثانیه تشخیص دهید؟
خواندن 3 دقیقه
2.9
(33)

در آزمون بینایی چهره های پنهان 4 چهره در میان دسته گل ها وجود دارد. برای تشخیص همه آنها باید چشمان واقعا تیزبینی داشته باشید. آیا می توانید همه چهره های پنهان را در عرض 12 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون های بینایی خطای دید همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، در آزمون بینایی چهره های پنهان چالش این است تا 4 چهره مخفی در تصویر را تشخیص دهید! آیا آماده هستید تا بینایی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

آزمون بینایی چهره های پنهان

 

چهره ها را پیدا کنید

به تصویر بالا نگاه کنید، یک دسته گل زیبا را می بینید.  در تصویرگل های رنگارنگ از آبی گرفته تا صورتی و قهوه‌ای وجود دارند. حالا ممکن است فکر کنید که هیچ چیز دیگری در این تصویر وجود ندارد. اما اشتباه می کنید. به غیر از گل ها، چیز دیگری نیز در این تصویر وجود دارد.

بله درست حدس زدید چهره هایی در این تصویر پنهان هستند. باید بگوییم، 4 چهره در این تصویر جود دارد و وظیفه شما این است که همه آنها را در طول 12 ثانیه پیدا کنید.

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

آزمون بینایی چهره های پنهان خیلی دشوار نیست و در چند ثانیه قابل حل است. شما حتی برای حل این تست بینایی نیازی به راهنمایی ندارید. فقط به چشم ها و مهارت های مشاهده خود تکیه کنید و چهره های پنهان را پیدا خواهید کرد.

.

.

.

.

پاسخ

آیا توانستید چهار چهره پنهان شده را در 12 ثانیه تشخیص دهید؟ اگر توانستید آزمون بینایی چهره های پنهان را حل کنید، پس واقعا چشمان تیزبینی دارید.  اگر نتوانستید چهره ها را پیدا کنید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

چهره های پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی چهره های پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 33

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان