جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
69 بازدید

آزمون شناسایی نقاش تصویر: فقط باهوش ها می توانند 7 ثانیه نقاش واقعی تصویر را شناسایی کنند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی نقاش تصویر: فقط باهوش ها می توانند 7 ثانیه نقاش واقعی تصویر را شناسایی کنند!
خواندن 3 دقیقه
3.5
(27)

آزمون شناسایی نقاش تصویر: فقط افراد باهوش و تیزبین می توانند این معما را حل کنند. آیا می توانید در عرض 7 ثانیه تشخیص دهید که چه کسی صاحب نقاشی است؟

این معمای ذهنی یک راه سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از پازل ها، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. برای رسیدن به پاسخ آزمون شناسایی نقاش تصویر باید خلاقانه فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما قرار دارد.

آزمون شناسایی نقاش تصویر

نقاش کیست؟

این پازل به عنوان یک بازی فکری برای تست ضریب هوش شما ساخته شده است. در تصویر تابلویی را در سالن نمایشگاه مشاهده می کنید. سه نفر در سالن نمایشگاه جلوی تابلو ایستاده اند – الی، جک و اولیویا. با این حال، تنها یکی از آنها تابلو را نقاشی کرده است. به نظر شما نقاش تابلو کیست؟

لازم است قبل از پاسخ دادن به آزمون شناسایی نقاش تصویر، تصویر را با دقت مشاهده کنید، زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. به هر حال، پاسخ این بازی فکری درست در پایین صفحه گذاشته شده است. بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون

آیا نقاش تابلو را در 7 ثانیه تشخیص دادید؟

اگر با دقت به نقاشی در تصویر نگاه کنید، می توانید هنرمند واقعی را شناسایی کنید. همانطور که هر سه نفر در مقابل تابلو ایستاده اند، هر یک از آنها می تواند هنرمند باشد. با این حال، اگر به نقاشی نگاه کنید، نام هنرمند، اولیویا، در زیر قاب نوشته شده است.

نقاش واقعی تابلو

 

بنابراین، پاسخ آزمون شناسایی نقاش تصویر، اولیویا است. این پازل فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است. فراموش نکنید به ما بگویید که آیا موفق شدید نقاش واقعی را در طول 7 ثانیه تشخیص دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی نقاش تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان