جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
36 بازدید

آزمون محاسبه سن سگ: آیا می‌توانید سن سگ را در 8 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون محاسبه سن سگ: آیا می‌توانید سن سگ را در 8 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
2.7
(391)

تست‌های IQ مانند آزمون محاسبه سن سگ، اغلب برای تعیین ضریب هوشی بالا یا پایین (IQ) افراد انجام می‌شود. این آزمون توانایی‌های شناختی فرد یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را می‌سنجد.

در این آزمون نیز شما باید سن سگ را پیدا کنید. در واقع باید هوش‌تان را به کار بی اندازید تا سن سگ را دقیق محاسبه کنید. آیا آماده‌اید تا خود را به چالش کشیده و کمی هم سرگرم شوید؟ بیا شروع کنیم:

آزمون محاسبه سن سگ

آزمون محاسبه سن سگ

بیایید نگاهی به بازی فکری امروز بیندازیم. در این معمای تصویری، شما باید سن سگ را در مدت زمان محدودی پیدا کنید. ناگفته نماند که تنها افراد با هوش بالا می‌توانند به این چالش جواب درست بدهند.

آیا می‌توانید این معما را حل کنید؟

از آن جایی که با این تست هوش باید ضریب هوشی‌تان را بسنجید، زمان حل آن نیز محدود است. ما به شما 8 ثانیه فرصت می‌دهیم تا این معما را حل کنید.

آیا برای حل این چالش آماده اید؟

سرنخ آزمون

برای رسیدن به سن سگ به این عبارت توجه کنید: “در 2 سال، سگ دو برابر سن 5 سال قبلش می‌شود، حالا شما بگویید سگ چند ساله است؟

بیایید شروع کنیم، تایمر شما از حالا شروع شد!

شانس خوب!

.

.

عجله کنید تا سریع‌تر به جواب آزمون محاسبه سن سگ دست پیدا کنید!

.

حل این معما ساده است، فقط کافی است کمی ریاضی بلد باشید. آیا سن سگ را پیدا کردید؟ هنوز چند ثانیه فرصت دارید، پس کمی عجله کنید.

آزمون محاسبه سن سگ

تیک تاک ساعت!

شمارش معکوس به زودی آغاز خواهد شد.

3

2

1

زمان به پایان رسیده است!

آیا از جوابی که پیدا کرده اید مطمئن هستید؟ اگر بله، پس تبریک می‌گویم. شما جزء معدود افرادی هستید که به این چالش پاسخ درست داده اند. اما اگر هنوز در حال یافتن سن سگ هستید، بهتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

پاسخ آزمون محاسبه سن سگ

در این معمای ذهنی، شما باید سن سگ را در 8 ثانیه پیدا می‌کردید. اگر موفق نشده‌اید، ناراحت نباشید ما جواب درست را در اختیار شما می‌گذاریم.

آزمون محاسبه سن سگ

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون محاسبه سن سگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 391

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان