جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4305 بازدید

فیلم کره ای سایه های قصر؛ اثری رازآلود که طرفداران «دونگ‌یی» باید ببینند!

فیلم کره ای سایه های قصر؛ اثری رازآلود که طرفداران «دونگ‌یی» باید ببینند!
خواندن 2 دقیقه
4
(41)

بانو جانگ یا «جانگ هوی‌بین» از شخصیت‌های تاریخی کره است که تا کنون سریال ها و فیلم های زیادی در مورد او ساخته شده است، از جمله سریال «دونگ‌یی» که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. فیلم سایه های قصر که در سال 2007 ساخته شده، در میان بهترین آثار مرتبط با این شخصیت تاریخی قرار می گیرد، و اگر طرفدار دونگ‌یی هستید احتمالا این اثر هم به دل تان خواهد نشست.

شخصیت تاریخی بانو جانگ در سریال دونگ‌یی زنی از طبقۀ پایین اجتماع بود که توانست به مقام همسری امپراتور برسد، اما بعدها به دلیل توطئه‌ای که علیه ملکه اینهیون ترتیب داده بود محکوم به اعدام شد. سریال‌های دیگری مثل «زندگی برای عشق» هم در رابطه با این شخصیت تاریخی هستند که ماجرا را طور دیگری روایت کرده‌اند. در این سریال ها، بانو جانگ در قالب یک قهرمان عاشق به تصویر کشیده شده است.

هر یک از این سریال‌ها در کنار تاثیرات و الهاماتی که از واقعیت تاریخی داشته اند، کمی تخیل هم به داستان افزوده و روایت را از زاویه متفاوتی خلق کرده اند. در بین همۀ این آثار فیلم «سایه های قصر» بدون شک متفاوت‌ترین و رازآلودترین روایت را از رویدادهای قصر در دوران زندگی بانو جانگ خلق کرده است.

ماجرای فیلم بیشتر بر زندگی و روابط پیچیدۀ بین بانوان قصر تمرکز دارد. در ابتدای داستان متوجه می‌شویم که امپراتور از ملکه خود صاحب فرزند نشده تا وارث تاج و تخت باشد. اما در همین زمان یکی از صیغه‌های امپراتور یعنی همین بانو جانگ (هوی‌بین) فرزند پسری به دنیا می‌آورد. اینجاست که داستان شروع می شود و حرف و سخن ها برای جانشینی این فرزند بالا می‌گیرد. این اتفاقی است که می‌تواند هوی‌بین را از یک صیغه سلطنتی به مقام مادر ولیعهد ارتقا بدهد. اما یک شب جسد یکی از بانوان قصر که خدمتگزار هوی‌بین بوده پیدا می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 41

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان