جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

آزمون بینایی: آیا می توانید در 6 ثانیه پیرزن را در این تصویر قرن 19 پیدا کنید؟

آزمون بینایی: آیا می توانید در 6 ثانیه پیرزن را در این تصویر قرن 19 پیدا کنید؟
خواندن 2 دقیقه
2.9
(65)

آزمون بینایی پیرزن پنهان ذهن شما را منفجر خواهد کرد! در این تصویر دختر جوان، پیرزنی پنهان شده است. بیایید ببینیم آیا می توانید او را تشخیص دهید؟!

خطای دید پدیده های جذاب و چالش برانگیز بصری معمولا از تصاویر یا نقاشی های گیج کننده ای از اشیاء و یا حیوانات خاص هستند. آنها ذهن ما را فریب می دهند تا درک متفاوتی از واقعیت برداشت کنیم. هدف چالش های خطای دید تلاش برای یافتن چیزی است که واقعا وجود ندارد یا فقط یک توهم است. آزمون بینایی پیرزن پنهان نیز یکی از همین چالش های سرگرم کننده است که شما باید چهره یک زن پیر را در تصویر پیدا کنید.

آزمون بینایی پیرزن پنهان

پیرزن را پیدا کنید

تصویر فوق توسط یک هنرمند آلمانی ناشناس در قرن نوزدهم طراحی شده است. شما می توانید یک زن جوان را در پرتره ببینید. با این حال، این معمای 200 ساله یکی از جذاب ترین و مهیج ترین خطای دید همه دوران است. جایی در این تصویر بانوی جوان، پیرزنی نیز پنهان شده است. آیا می توانید او را در 6 ثانیه تشخیص دهید؟

زمان شما از حالا شروع می شود. اما به یاد داشته باشید که پاسخ آزمون بینایی پیرزن پنهان در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

نکته: همه چیز به دیدگاه شما بستگی دارد. به نوار دور گردن دختر نگاه کنید. شاید یک روبان نباشد. شاید شبیه لبخند باشد! امیدواریم با کمک این اشاره بتوانید آزمون بینایی پیرزن پنهان را حل کنید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی

زمان شما به پایان رسیده است. اگر به این بخش مطلب رسیده اید، یعنی تا هنوز به دنبال جواب سرگردان هستید. به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون بینایی پیرزن پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی پیرزن پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 65

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان