جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(5)

رابرت پتینسون، جذاب ترین مرد جهان، پس از بازی در نقش ادوارد کالن در مجموعه فیلم‌های گرگ و میش در هالیوود به شهرت رسید. هرچند این بازیگر، در اوایل کار خود به عنوان “جذاب ترین بازیگر” و “سکسی ترین مرد زنده” شناخته شد و هنوز هم این عنوان را یدک می‌کشد، اما جالب است بدانید که او هم مثل خیلی از سایر آدم‌های معمولی دچار خود زشت انگاری است. در واقع هم زنان و هم مردان هالیوود تحت فشار قرار می‌گیرند تا به یک ایده‌آل بدنی خاص دست پیدا کنند. رابرت پتینسون هم از این قاعده مستثنی نیست! در این نوشتار نکات جالبی را در مورد این بازیگر پرطرفدار و البته پولساز و همین طور مشکل خود زشت انگاری در مردان خواهیم خواند. با خبرنامه همراه باشید!

پتینسون دوست ندارد به او برچسب «نماد سکس» بزنند

در اوایل سال جاری، الکساندر اسکارسگارد فاش کرد که یک بار پس از اولین کارش، به عنوان بازیگر “بسیار سکسی” لقب گرفته است و در نتیجه برای اینکه در صنعت فیلم فیلم سازی جدی گرفته شود تلاش بیشتری به خرج داده است.

همین موضوع در مورد رابرت پتینسون هم رخ داده است. او قبلا در مورد فشار برای رسیدن به تناسب اندام مورد نظر برای نقش هایی که ایفا می‌کند، از جمله بازی در نقش بتمن، صحبت کرده بود. رابرت قبلا به شوخی گفته بود که ورزش نمی‌کند، اما همین جمله عدم او تمایل او را برای دیدن شدن به عنوان یک نماد سکس به طور برجسته‌ای نشان می‌دهد.

پتینسون همچنین اشاره کرده است که پاسخ دادن مداوم به سوالات در مورد برنامه‌ای که برای تناسب اندامش دارد، خیلی ناراحت کننده است، او می‌گوید: “همیشه آدمی وجود خواهد داشت که از شما وضعیت بهتر و بدن زیباتری داشته باشد.”

پتینسون

مردان هم می‌توانند از نظر ظاهری تحت فشار زیاد قرار داشته باشند!

صحبت‌های رابرت فشارهایی را که مردان برای انطباق با استانداردهای فیزیکی خاص متحمل می‌شوند را به روشنی نشان می‌دهد. این فشار به نسل های جوان‌تر پسران نیز سرایت کرده است. رابرت پتینسون این موضوع را تصدیق می‌کند و می‌گوید که گرفتار شدن در دام وسواس نسبت به ظاهر و سر و وقع بسیار آسان است؛ او می‌گوید: «این وسواس واقعا دیوانه‌کننده است».

“و متاسفانه بسیار بسیار آسان است که در این الگو قرار بگیرید، حتی اگر فقط مراقب کالری دریافتی‌تان باشید، گرفتار وضعیتی فوق العاده اعتیاد آور هستید و أصلا متوجه نمی شوید که چقدر موذیانه گرفتار شده‌اید تا زمانی که دیگر خیلی دیر شده است.”

رابرت بر این باور است که بدن بدشکلی دارد!

پتینسون در مورد حضور یافتن در رویدادهای مهم و برجسته می‌گوید که اضطراب زیادی را تجربه می‌کند تا به رویدادهای پرمخاطب برسد: “من حجم زیادی اضطراب دارم، درست تا لحظه ای که از ماشین برای مراسم پیاده می‌شوم، اضطرابم ادامه دارد اما ناگهان به طور کامل از بین می‌رود. اما تا آن لحظه‌ای که به آرامش می‌رسم، کاملا عصبی هستم. بدشکل انگاری بدن و اضطراب دیوانه‌ام می‌کند.”

افراد مبتلا به اختلال خود زشت انگاری (BDD) بر این باورند که یک ناهنجاری یا نقص فیزیکی دارند که باعث می‌شود آنها غیرجذاب به نظر برسند، حتی زمانی که دیگران چنین چیزی را نمی‌بینند یا أصلا چنین چیزی وجود ندارد. این وسواس نسبت به عیوبی که خودشان تصور می‌کنند وجود دارد، می‌تواند باعث ناراحتی اجتماعی، روحی و عاطفی قابل توجهی در آنها شود.

بازیگران هم از اختلال خود زشت انگاری رنج می‌برند

این بازیگر معتقد است که عدم اعتماد به نفس او ممکن است باعث شده باشد که با وجود موفقیتی که داشته است هرگز خودش را دوست نداشته و نپسندیده است. او اظهار داشت: «فکر می‌کنم به خاطر همین عدم اطمینان شدیدی که داشته ام هرگز راهی برای دوست داشتن خودم پیدا نکردم. من سیکس پک ندارم و از رفتن به باشگاه هم متنفرم.”

اگرچه پتینسون می‌گوید که همیشه با ایده‌آل‌هایی مبهم درگیر بوده است، اما داشتن اندام کاملاً متناسب و دارای رنگی زیبا برای او اولویت نیست. این بازیگر می‌گوید: «من در تمام طول زندگی ام همین طور بودم. من هرگز تمایلی نداشته‌ام که پیراهنم را در بیاورم و اندامم را به رخ بکشم!»

رابرت پتینسون

ما نباید مردان را از مشکلات مربوط به تصویر بدن حذف کنیم

در طول تاریخ، جامعه مردان را در شرایطی قرار داده است که مسائل مربوط به سلامت روان خود را سرکوب کنند و بحث در مورد مشکلات تصویر بدن اغلب حول محور زنان بوده است؛ روندی که رسیدگی به مشکل خود زشت انگاری در مردان را حذف می‌کند.

به گفته مگان گیلن، استادیار روانشناسی در دانشکده پن استیت ابینگتون، تصویر بدن مرد نیازمند توجه بسیار بیشتری است زیرا مردان برای رسیدن به هیکلی لاغر و عضلانی با فشار بیشتری مواجه می‌شوند. در حالی که تصوبر همگان این است که زنان با این فشار مقابله می‌کنند، اما گیلن معتقد است که مردان تحت فشار بیشتری قرار دارند و هیچ کس هم به این موضوع رسیدگی نمی‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان