جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
67 بازدید

آزمون تشخیص پیرزن دیوانه: کدام پیرزن مجنون است؟

آزمون تشخیص پیرزن دیوانه: کدام پیرزن مجنون است؟
خواندن 3 دقیقه
4
(61)

آزمون تشخیص پیرزن دیوانه: اگر فکر می کنید که چشمان تیزبینی دارید و خیلی باهوش هستید پس این معمای تصویری سرگرم کننده را حل کنید. در تصویر دو پیرزن وجود دارد که هر کدام در حال پختن کیک و شیرینی هستند، اما یکی از آن‌ها شخصی دیوانه و مجنون است! آیا می توانید تشخیص دهید کدام زن پیر دیوانه است؟

برای انجام آزمون تشخیص پیرزن دیوانه شما تنها 8 ثانیه وقت دارید.

تصویر آزمون تشخیص پیرزن دیوانه

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد چالش های ذهنی مانند آزمون تشخیص پیرزن دیوانه مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش تری داشته باشید. پس از حل کردن این آزمون ها غافل نشوید. اکنون آیا آماده اید تا این تست هوش را انجام دهید؟ پس بیایید شروع کنیم.

در تصویر آزمون تشخیص پیرزن دیوانه شما می توانید دو زن پیر را ببینید که در حال پختن کیک و شیرینی هستند. شواهد موجود در تصویر حاکی از این است که یکی از آن‌ها فردی مجنون و دیوانه است! اما کدامیک؟ حالا ما از شما می خواهیم تا برای محک زدن هوش خود این تست جالب را حل کنید. آیا می توانید تشخیص دهید کدام پیرزن مجنون است؟

کدام پیرزن دیوانه است؟

فراموش نکنید برای حل آزمون تشخیص پیرزن دیوانه شما تنها 8 ثانیه وقت دارید، با این حال پاسخ در پایین صفحه قرار دارد!

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون

اگر به این بخش مطلب رسیده اید، ما حدس می زنیم که یا به پاسخ خود شک دارید و یا هم تا هنوز موفق نشده اید. به هر حال برای دانستن جواب آزمون تشخیص پیرزن دیوانه به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون تشخیص پیرزن دیوانه

پیرزن سمت راست تصویر مجنون است، زیرا سگ با خوردن شیرینی او مرده است. معماها و پازل های تصویری مانند آزمون تشخیص پیرزن دیوانه معمولا توانایی هایی مانند خلاقیت و مهارت های بینایی را به جای فرمول ها و معادلات ریاضی آزمایش می کنند. در نتیجه، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می شوند و سرعت عملکرد ذهن افزایش می یابد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص پیرزن دیوانه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 61

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان