جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11 بازدید

برای حل آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت فقط 7 ثانیه فرصت دارید!

برای حل آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت فقط 7 ثانیه فرصت دارید!
خواندن 4 دقیقه
4.5
(4)

در آزمون تشخیص فرانکین متفاوت باید ببینید از سه عکس چهره او کدام یکی از دیگری متفاوت است. این آزمون برای محک زدن قدرت بینایی و میزان دقت چشمان شما طراحی شده است. اکنون با پیدا کردن تفاوت بین سه تصویر از چهره فرانکلین تفاوت و فرق آن ها را تشخیص دهید.

آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت

آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت

این تصویر چهره بنجامین فرانکلین را نشان می دهد که یکی از چهره های برجسته تاریخ آمریکا بود. او دانشمند، مخترع، سیاستمدار، فعال حقوق بشر و تاجر بود. فرانکلین کسی بود که هر سه سند اعلامیه استقلال، معاده پاریس و قانون اساسی امریکا را برای جدا سازی این کشور از بریتانیا امضا کرد.

در تصویر بالا باید تشخیص دهید که کدام فرانکلین با سه تصویر از چهره او متفاوت است. این پازل دقت هوش و ضریب هوشی تان را هدف گرفته است.

لازم است قبل از هر گونه پاسخ به سوال با دقت به تصویر نگاه کنید، زیرا هرچند جواب این معما ساده به نظر می‌رسد اما تشخیص تفاوت بین سه چهره کار چندان آسانی نیست. فراموش نکنید که برای حل آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت فقط 7 ثانیه زمان دارید.

7 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

محک زدن ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، طراحی شده است. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی یک فرد را اندازه گیری می‌کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه تان استفاده کنید.

.

.

عجله کنید زمان زیادی نمانده!

آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت

.

.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت

اگر به هر سه تصویر از چهره فرانکلین با دقت نگاه کنید، تفاوت خیلی جزئی در یکی از چهره‌ها وجود دارد که اگر با دقت و تمرکز بالا نگاه نکنید، امکان ندارد متوجه‌اش شوید. هر سه تصویر از چهره فرانکلین یک شکل و یک اندازه هستند، اما اگر به تصویر از چهره فرانکلین در سمت راست نگاهی بی اندازید متوجه تفاوت خواهید شد.

بله پاسخ آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت در سمت راست تصویر و سومین عکس از چهره او است: اگر به موهای فرانکلین نگاه کنید، موهای او تیره تر از دوتای دیگری است.

آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت

تقویت خلق و خو

بازی‌های فکری و تست های هوش یا توهمات نوری مثل همین آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت، همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک توهم نوری یا تست هوش را حل کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص فرانکلین متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان