جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.4
(34)

ممکن است فکر کنید که جذابیت بیش از حد می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند یا شاید فکر کنید با زیبایی دیوانه کننده می‌توانید اکثر چیزها را به راحتی به دست آورید، مثلا پیدا کردن شریک عاطفی که در رویاهای خود به دنبال آن هستید. اما به دست آوردن چنین فردی آن قدرها که فکر می‌کنید هم آسان نیست. برای این که بدانید چرا نمی‌توانید به راحتی همسر ایده آل خود را پیدا کنید این مطلب را مطالعه نمایید.

زیبایی آن‌ها دیوانه کننده است

همه فکر می‌کنند ایده‌آل این است که با زنان و مردان جذاب در رابطه باشند. در حالی که واقعیت چیز دیگری است. برای مردان صحبت کردن با دختر همسایه یا محله خیلی آسان تر از آن است که با یک سوپر مدل صحبت کنند.

مطلب مرتبط: مردان عاشق یا کنترل گر؛ ۱۸ نشانه که یک مرد مراقبت شما است

در نهایت، همه مردها مشتاق صحبت و زندگی با زنان زیبا هستند و زنان به دنبال مردان معمولی می‌روند. مردان از صحبت با دختران زیبا اجتناب می‌کنند تا از خود در برابر طرد شدن و آسیب به عزت نفس‌شان محافظت کرده باشند. زیرا آن‌ها تصور می‌‌کنند همیشه مرد جذابتری وجود دارد که می‌تواند، قاب معشوقه زیبارویشان را بدزد. به همین دلیل فکر می‌کنند ارزش ندارد با یک زن زیبا وارد رابطه شوند.

چرا بسیاری از آدم‌های جذاب مجرد می‌مانند؟

آن‌ها چشمه خیانت محسوب می‌شوند

“همه زیبارویان بازیگران حرفه ای هستند”، “آن‌ها دختران یا پسران را مانند شکر به مورچه جذب می‌کنند.”یا “من نمی‌توانم همیشه نسبت به دیگران حساس باشم و فکر منفی در موردشان داشته باشم.” این‌ها تنها چند مورد اندک از افکاری است که به ذهن آدم‌ها هنگام آشنا شدن با یک فرد جذاب، خطور می‌کند.

بیشتر بخوانید: دلایل خیانت زنان؛ کدام زنان تمایل به خیانت دارند و دلایل آن چیست؟

برخی ممکن است نگران وفادار ماندن شوهر خوش تیپ خود باشند. در حالی که مردان معمولی با مهربانی که در رفتار و حرکات خود دارند، زنان بیشتری را مجذوب خود می‌کنند.

همه فکر می‌کنند آن‌ها معشوقه خود را دارند

برای اکثر مردم، سخت است که باور کنند، یک فرد جذاب و زیبا نیز می‌تواند مجرد باشد. هیچ پسر و دختری حتی به نزدیک شدن به پسر یا دختر رویاهای خود فکر نمی‌کند. اگر حتی به فرد ایده آل زندگی خود نزدیک هم شوند باز هم از برقراری ارتباط با او خودداری می‌کنند. زیرا فکر می‌کنند، این زیبای جذاب حتما معشوقه ای دارد و ممکن نیست مجرد باشد.

مطلب مرتبط: تاثیر عزت نفس پایین؛ چرا عزت نفس برای زندگی مشترک مهم است؟

چرا بسیاری از آدم‌های جذاب مجرد می‌مانند؟

سخت اعتماد می‌کنند

دختران جذاب نگران این هستند که به اصطلاح نامزدشان از آن‌ها برای خودنمایی در مقابل دوستانش استفاده کنند. از این گذشته، افراد زیبا اغلب بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌شوند و ممکن است هرگز کسی به شخصیت آن‌ها توجه نکند. به همین دلیل اکثر دختران زیبا و جذاب از برقراری رابطه با دیگران فرار می‌کنند.

مطلب مرتبط: چرا مردان راهنمایی نمی خواهند؟

آدم‌های جذاب مغرور هستند

اکثر افراد فکر می‌کنند، افراد جذاب مغرور و خودخواه هستند، به خصوص اگر خجالتی نیز باشید. بگذارید با این داستان منظور خود را به شما برسانیم: “فردی برای کمک به یکی از دوستانش برای انجام یک کار بیرون رفته بود و دوستش او را به دیگر افراد در حال کار در داخل نمایشگاه معرفی کرد. او نیز با آن‌ها صحبت کرده، سپس در گوشه ای نشست تا باعث اذیت دیگران نوشد، زیرا بقیه مشغول فروش صنایع دستی خود به مردم بودند. مدتی بعد، دوستش به او گفت که همه فکر می‌‌کنند او مغرور است، چون دور از همه نشسته است.” این یعنی اگر فرد جذاب اما گوشه گیر نیز باشید، دیگران فکر می‌کنند به خاطر زیبایی خود آن طور ساکت یک جا نشسته اید، در حالی که این جزئی از شخصیت شما است.

شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 34

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان