جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
1.5
(2)

دلایل خیانت زنان: حتما از خود پرسیده اید چرا زن ها خیانت می کنند. یا حتی با خواندن عنوان این مطلب از خود بپرسید آیا واقعا زن ها نیز خیانت می کنند؟ شاید کسی از میان شما چنین تجربه ای دارد. با همه این ها باید گفت بله، زنان با وجود داشتن روحیه لطیف و مهربان؛ نیز خیانت می کنند. در این مطلب به دلایل خیانت زنان و تمایل آنان به این کار پرداخته ایم. این که چرا زن ها خیانت می کنند؟

دلایل خیانت زنان

رابطه جنسی ناکافی

اگر روزهای زیادی را از همسر خود دوری کنید، به او فرصت ابراز علاقه و احساساتش را ندهید. ممکن است برخی از آن ها برای پر کردن جای خالی همسرشان به دنبال شریک عاطفی دیگری بگردند.

“دختران بد”

برخی از دختران که به پایداری و وفاداری به شریک عاطفی باور و عادت ندارند، دست به خیانت می زنند. فقط به این دلیل که نمی توانند بدون خیانت کاری انجام دهند، خیانت می کنند.

عزت نفس پایین

کاهش عزت نفس به دلیل یکنواختی یک رابطه سبب می شود زنان به دنبال رابطه ای دیگر باشند. تا در آن رابطه جنسی کافی برای تقویت عزت نفس خود را فراهم کنند.

دلایل خیانت زنان؛ انتقام از اشتباهات مرد

این در مورد تنها انتقام از خیانت شریک زندگی نیست. بلکه او به خیانت می کند چون فکر می کند در حال گرفتن انتقام از اشتباهات گذشته همسر خود است. اشتباهاتی که توسط زن ها بزرگنمایی می شوند.

دلایل خیانت زنان؛ عدم صمیمیت

رفاه اقتصادی و پول دل زنی را که بیش تر به دنبال صمیمیت و محبت است را پر نمی کند. وقتی او محبت و صمیمیتی را که به دنبالش می گردد را کنار شما پیدا نکند، سراغ دیگری می رود.

وقتی حس کنند کنار گذاشته شده اند

اگر توجه خود را از همسر یا شریک عاطفی خود بردارید و نادیده اش بگیرید به دنبال شخص دیگری خواهد رفت. او شیفه کسی می شود که به او توجه می کند و به او ارزش می دهد. این جا است که به هر قیمتی آن را از شخص دیگری طلب خواهد کرد. کنار گذاشته شدن چیزی است که زنان نمی توانند آن را بپذیرند.

کمبود احساسات

هنگامی که یک زن متوجه می شود که یک رابطه در حال از دست دادن هیجانات و ارتعاشات عشقی است، شروع به ابراز احساسات به شخص دیگری می کند.

یکنواختی در رختخواب

یک اتاق خواب خسته کننده و کسل کننده، با همان چیزهای قدیمی، اغلب یکی از دلایلی است که زنان خیانت را انتخاب می کنند. میل به ماجراجویی و تجربه های جدید یک جاذبه اجتناب ناپذیر در درون آن ها است.

استراتژی جداسازی همسرتان از خود

گاهی شاید شما برای تنبیه او محل خواب خود را ترک می کنید گاهی حتی برای مدتی با او مانند بیگانه رفتار می کنید. اگر او فکر کند دیگر شما را کنار خود ندارد یا به او توجه نمی کنید، به سراغ خیانت می رود. زیرا فکر می کند دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

دلایل خیانت زنان؛ انتقام

هر که به او خیانت شده است حق دارد خیانت کند. بله این جمله ای است که از بسیاری ها خواهید شنید. اگرچه ممکن است منظور این جمله دقیقا همین نباشد. اما برخی از زنان که مورد خیانت قرار گرفته اند، ترجیح می دهند با خیانت بر این درد غلبه کنند.

زنانی که بیش‌تر در معرض خیانت هستند یا تمایل بیش‌تر به خیانت دارند:

  • زنانی که مردان زیادی در اطراف خود دارند
  • کسانی که دوستان نااهل دارند
  • زن هایی که نیاز به توجه دارند
  • زنان مادی گرا
  • آن هایی که سکس را بیان‌گر زنانگی می دانند
  • زنانی که عاشق خطر و ماجراجویی هستند
  • خانم هایی که از یک رابطه زود خسته می شوند
  • زنانی که توسط شریک زندگی خود مورد خیانت قرار گرفته اند

زنانی که تمایل به خیانت دارند

  • کسانی که دوست دارند در مرکز توجه باشند
  • زنان معتاد به مواد مخدر یا الکل
  • خانم هایی که عاشق سرگرمی و تفریح هستند
  • کسانی که به رابطه جنسی معتاد هستند
  • زنانی که تجارب جنسی زیادی دارند
  • آن هایی که قبلا بدون فاش شدن خیانت کرده اند
  • کسانی که بیش از حد منیت دارند
  • زنانی که سکس را یک بازی می بینند
  • و خانم هایی که از عزت نفس پایین رنج می برند

بیشتر بخوانید:

راهکارهای عالی برای موفقیت در کار: چگونه کارهای دلخواه را با موفقیت انجام دهید؟

۱۰ نکته موثر در کسب و کار برای موفقیت و دستیابی به اهداف

شکوفایی کسب و کار: کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها هستند!

کلید موفقیت در زندگی: ۵ راهکار موثر برای رسیدن به موفقیت در زندگی

موفقیت در کسب و کار: ۵ راهکار ساده جهت توسعه شخصیتی در محل کار

۵ بهترین زبان بدن برای مصاحبه کاری که کمک تان می کند موفقیت آمیز عمل کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان