جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4
(20)

نرم کننده طبیعی دست: کمبود رطوبت هوا در طول زمستان می‌تواند باعث خشکی بیش از حد پوست شود. به همین دلیل است که اکثر اوقات لب‌های شما در طول زمستان بی دلیل ترک می‌خورند و دست‌ها بیش از حد خشک می‌شوند. همچنین از آن جایی که ما مرتبا از ضدعفونی‌کننده استفاده می‌کنیم و پوست دست‌ها خیلی بیشتر از دیگر اعضای بدن با آب تماس دارد، زبرتر، خشک و پوسته پوسته می‌شوند. اما نگران نباشید، ما در این مطلب چند نرم کننده طبیعی دست معرفی می‌کنیم که باعث می‌شوند در طول زمستان دستانی نرم و لطیف داشته باشید.

نرم کننده طبیعی دست؛ طرز تهیه کرم دست

1 قاشق غذاخوری عسل را با 3 قاشق غذاخوری کره سفید بدون نمک مخلوط کنید. این کرم دستان شما را ابریشمی، نرم و لطیف می‌کند. ویژگی شگفت انگیز این کرم به عنوان نرم کننده طبیعی دست، قابلیت نگهداری آن در یخچال است. می‌توانید این کرم را برای یک هفته در یخچال نگهداری و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: این 4 روش ساده استفاده از روغن درخت چای در درمان جوش سر سیاه موثر است!

طرز تهیه ماسک هفتگی برای پوست خشک دست

1 قاشق غذاخوری گلیسیرین، 1 زرده تخم مرغ، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون، 1 قاشق غذاخوری روغن بادام، آب 1 لیمو و 20 میلی لیتر گلاب را با هم مخلوط کنید. این ماسک را روی دست‌های تمیز ماساژ دهید تا پوست دست لایه برداری شود. سپس بعد از 25 دقیقه دست‌ها را آبکشی کرده و پس از خشک کردن آن‌ها از مرطوب کننده استفاده کنید.

ترکیب ژل آلوئه ورا و روغن آفتابگردان نرم کننده طبیعی دست

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و 2 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان را با هم ترکیب کنید. این مخلوط را کمی ‌گرم کنید و به عنوان ماسک دست استفاده کنید. سپس بعد از 20 دقیقه دست‌ها را با آب ولرم بشویید.

برای شما: بوتاکس مو، روشی فوق العاده موثر برای احیاء و زیباسازی موها!

نرم کننده طبیعی دست؛ ماسک دست سیب زمینی و شیر

نصف فنجان پوره سیب زمینی را با نصف فنجان شیر ترکیب کنید. این ماسک نرم کننده طبیعی دست را حدود یک هفته به طور منظم استفاده کنید. پس از مصرف این ماسک از داشتن دستان نرم و ابریشمی‌تان شگفت زده خواهید شد.

سفیده تخم مرغ، نرم کننده طبیعی دست

هنگام پختن تخم مرغ برای صبحانه، سفیده آن را جدا کنید. سپس سفیده‌ها را روی دست‌ها بمالید و 10 دقیقه بعد بشویید.

مطلب مرتبط: فیشیال صورت در خانه؛ دیگر از رفتن به آریشگاه بی نیاز خواهید شد!

آب خیار و گوجه فرنگی

دست‌ها را با یک گلوله پنبه آغشته به 1 قاشق چایخوری آب گوجه فرنگی و 1 قاشق چایخوری آب خیار مالش دهید تا به نرم شدن آنها کمک کنید.

نرم کننده طبیعی دست؛ محلول شیر ترش یا سرکه

پس از شستن ظروف یا لباس‌ها با مواد شوینده شیمیایی خشن، دست‌ها را با شیر ترش یا محلول سرکه (1 قاشق غذاخوری سرکه در 3 فنجان آب) بشویید. این مواد به بازیابی تعادل pH پوست کمک می‌کند.

خواندنی: ترفندهای مراقبت از پوست؛ 7 نکته که روتین پوستی شما را دستخوش تغییر می‌کند!

اسکراب شکر و روغن زیتون

1 قاشق غذاخوری شکر و نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط را با حرکات دایره ای روی دست‌ها ماساژ دهید. این اسکراب پوست خشک و خشن دست‌های شما را از بین برده و همزمان پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کند.

مرطوب کننده دست با ترکیب گلاب، گلیسیرین و لیمو

مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و آب نصف لیمو را گرفته به ترکیب اضافه کنید. مخلوط را به یک بطری منتقل کنید و به طور منظم از آن روی دست‌ها ماساژ دهید. این مخلوط نیز تاثیر زیادی بر نرم و لطیف شدن پوست دستان شما دارد.

برای شما: مراقبت از ناخن ها در زمستان: با این 12 راهکار ناخن های سالمی داشته باشید!

نرم کننده طبیعی دست؛ ماساژ روغن بادام و نارگیل روی دست‌ها

ماساژ دست

با مخلوط کردن مقادیر مساوی روغن بادام و روغن نارگیل، پوست شما رطوبت بیشتری دریافت می‌کند. ترکیب این دو روغن را قبل از رفتن به رختخواب به دست‌ها و پاهای خود بمالید و برای دقایقی ماساژ دهید. بعد از بیدار شدن، دست و پای خود را با صابون و آب ولرم شستشو دهید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان