جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

بوتاکس مو، روشی فوق العاده موثر برای احیاء و زیباسازی موها!

بوتاکس مو، روشی فوق العاده موثر برای احیاء و زیباسازی موها!
خواندن 4 دقیقه
3.5
(20)

بوتاکس مو یکی از روش‌های درمانی فوق العاده موثر مو در صنعت زیبایی است. در کمال تعجب، بر خلاف بسیاری از روش‌های زیبایی درمانی دیگر، واکنش منفی چندانی نسبت به این روش درمانی وجود نداشته است. در این مطلب با بوتاکس مو و تاثیر آن روی سلامت موها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

مطلب مرتبط: سرم موی خانگی: با این مواد ساده موثرترین سرم مو را در خانه بسازید

بوتاکس مو

بوتاکس مو در واقع نوعی روش زیبایی درمانی است که به منظور جوانسازی و درمان موهای آسیب دیده و صاف کردن آن‌ها انجام می‌شود. این درمان، قسمت‌های شکسته و نازک هر تار مو را پر می‌کند تا موها دوباره پرپشت و براق شوند. بوتاکس مو یک روش درمانی جدید و پرطرفدار است که در میان زنان در سراسر جهان معروف و محبوب شده است.

با این روش درمانی می‌توانید لایه‌های از دست رفته کوتیکول را پر کرده و با ایجاد سد محافظ، ساقه مو را پوشش دهید. پر کردن ساقه موها با کوتیکل می‌تواند به هیدراته نگهداشتن موها کمک کند. در بوتاکس مو ترکیبات اسیدی استفاده می‌شود که هیچ مشکلی برای سطح PH مو ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: درمان شوره سر با آب پیاز (معرفی 5 ترکیب فوق العاده موثر)

مواد شیمیایی موجود در آن هیچ ضرری برای شما ندارد. با این روش درمانی می‌توانید ریزش مو را به حداقل برسانید و از آسیب‌های پوستی مانند پسوریازیس، شوره سر و دیگر مشکلات پوستی در امان بمانید. در واقع این روش یک درمان ضد پیری است که به سالم ماندن موهای شما کمک می‌کند.

بوتاکس مو

ترکیبات کلیدی بوتاکس مو

فرمول ترکیبی بوتاکس مو برای کمک به سلامت مو و بازگرداندن ضخامت موها استفاده می‌شود. به همین دلیل این ترکیبات بسته به وضعیت موهای افراد فرق می‌کند. اما در کل در بوتاکس مو از کراتین، کلاژن و ویتامین‌های B5 و E استفاده می‌شود.

مطلب مرتبط: درمان خانگی کیست مویی؛ با ۱۴ روش موثر از شر این کیست دردناک خلاص شوید!

آیا بوتاکس مو، موها را صاف می‌کند؟

این روش درمانی به صاف کردن موهای شما کمک می‌کند. از آن جایی که این محصول پس از یک ساعت استفاده با اتوی صاف روی کوتیکول‌ها حبس می‌شود، بافت موهای شما را به طور کامل تغییر نمی‌دهد. ممکن است موها را صاف کند اما مانند سایر روش‌های آرایشی صاف کردن موهای شما را تضمین نمی‌کند.

در واقع، اگر موهای شما مجعد یا خیلی موج دار است، به هیچ وجه منتظر صاف شدن کامل آن‌ها نباشید. اما اگر هدف شما موهایی سالم و هیدارته است، حتما بوتاکس درمانی را امتحان کنید.

مطلب مرتبط: بهترین رنگ‌های موی پاییزی 2022 برای خانم های خوش سلیقه!

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان